אא

דלתא אייר ליינס תרחיב פעילותה בחורף לאמריקה הלטינית, הקריביים ומקסיקו

חולמים על מפלט חמים בחודשי החורף? דלתא אייר ליינס תציע יותר מ-25,000 מושבים מדי יום ל-44 יעדים ממספר מוקדים בארה"ב

צילום: 123rf צילום: 123rf

דלתא אייר ליינס מוסיפה קווים עונתיים ממרכזי אטלנטה, ניו יורק-JFK, דטרויט ומיניאפוליס למספר יעדים טרופיים ללקוחות המחפשים מפלט חמים במהלך החורף (לרגל חג המולד והשנה האזרחית החדשה).

על פי פרסום החברה, עם למעלה מ-20% יותר מושבים לעומת עונת החורף של 2022, לוח החורף של דלתא באמריקה הלטינית 2023 יהיה הגדול בתולדותיה, עם שירות מורחב ברחבי מקסיקו, מרכז אמריקה והאיים הקריביים. הצמיחה הזו מגיעה כאשר דלתא אייר ליינס פועלת לשיקום מלא של הרשת שלה לאחר שפעלה בקיבולת כוללת של 85% בשנת 2022, עם התמקדות מרכזית בשדות הבית שלה.

Punta Cana צילום: יחצPunta Cana צילום: יחצ

דלתא תפעיל למעלה מ-30 טיסות בימי שיא ל-19 יעדים באמריקה הלטינית מ-JFK. הטיסות הנוספות יופעלו לשלושת השווקים המובילים באמריקה הלטינית: סן חואן, סנטו דומינגו, וסנטיאגו. 

בנוסף, דלתא תחזק את מעמדה כספקית מספר 1 לאמריקה הלטינית מאטלנטה ודטרויט עם תוספת טיסות יומיות ליעדים הפופולריים הבאים כמו ארובה, קוסטה ריקה, הונדורס, מקסיקו סיטי ועוד.

 

כל הטיסות יהיו זמינות למכירה החל מהיום, ה-18 במרץ ויפעלו עונתית מה-16 בדצמבר ועד ה-7 בינואר.

טיסה ישירה נוספת לקוזומל

לקוחות יוכלו גם ליהנות מטיסה ישירה לקוזומל, מקסיקו, עם קו יומי נוסף מאטלנטה וקו עונתי שלוש פעמים בשבוע ממיניאפוליס. הקו מאטלנטה יחודש ב-5 בנובמבר ומיניאפוליס תחדש החל ב-16 בדצמבר, כאשר שתי הטיסות יופעלו על יד מטוס A320.

חוויה משודרגת בטיסה

לקוחות יכולים לצפות ל-Wi-Fi מהיר וחינמי, יחד עם מסכי בידור אישיים בגב המושב הכוללים שפע של תוכן פרימיום, כולל רשימות השמעה ופודקאסטים שנאספו בשיתוף עם Spotify, בתוספת מבחר משקאות בהשראה עונתית כמו האספרסו מרטיני של Tip Top.

בנוסף, כפי שפרסמנו, החל מה-1 באפריל, הארוחות הידידותיות לילדים יחזרו, הכוללות אפשרויות טעימות ומאוזנות, הזמינות במחלקה הראשונה בטיסות מעל 900 מייל ובכל המחלקות בטיסות בינלאומיות ארוכות טווח. לקוחות יוכלו להזמין ארוחות אלו בטיסות  לפחות 24 שעות מראש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: