אא

KLM במבצע מיוחד במחלקת העסקים המשודרגת מת"א לאמסטרדם החל מ- 1,077 דולר

חברת התעופה ההולנדית משדרגת את חוויית הטיסה עם הצבת מטוס רחב גוף B777-200 בקו ת"א- אמסטרדם ויוצאת במבצע מיוחד. אלון נטע מנהל המסחרי של אייר פראנס-KLM בישראל :"קלמ חברת התעופה היחידה שתטוס מעתה במטוס רחב גוף בקו ת"א- אמסטרדם בטיסה יומית"

צילום: יחצ קלמ צילום: יחצ קלמ

כפי שפרסמנו, חברת התעופה ההולנדית KLM משדרגת את חוויית הטיסה עם הצבת מטוס רחב גוף B777-200 בקו ת"א-אמסטרדם.

היום (ג') החברה מודיעה כי יוצאת במבצע השקה אטרקטיבי במיוחד במחלקת העסקים לאמסטרדם לתקופת מכירה בת 3 ימים. המחיר ההתחלתי יעמוד 1,077 דולר.

המחיר זמין למכירה עד ל-23 במרץ 2023 עבור טיסות היוצאות מהארץ בין התאריכים 30 במאי ועד ה-28 באוקטובר 2023 בהתאם לזמינות המחלקות.
רכישת הכרטיסים דרך סוכני הנסיעות, אתרי האינטרנט של החברה www.klm.co.il, או באמצעות שיחה טלפונית למוקדי החברה.

אלון נטע המנהל המסחרי של אייר פראנס-KLM בישראל :"קלמ חברת התעופה היחידה שתטוס מעתה במטוס רחב גוף בקו ת"א- אמסטרדם בטיסה יומית. יצאנו במחירי היכרות למחלקת העסקים ואני משוכנע שלקוחותינו יעריכו את חוויית הטיסה המשופרת שמעניקים מושבי מחלקת העסקים במטוס הבואינג 777-200 המציע יותר מקום נוחיות ופרטיות ומזמינים את הקהל לחוות מוצר משודרג זה על הקו לת"א".

במחלקת העסקים 34 מושבי מיטה באורך של כ-2 מטר ומסך אישי LCD בגודל 16 אינץ ותפריט ארוחות ויינות בוטיק לבחירה. הנוסעים במחלקת העסקים ייהנו משירות ה-Sky Priority, עם תורים מקוצרים בעמדות הבידוק, עדיפות בעלייה ובירידה מן המטוס ומטרקלין העסקים בתל אביב, אמסטרדם ויעדי ההמשך.

KLM תורמת לעתיד בר קיימא יותר לתעופה על ידי עבודה משותפת בשרשרת אספקת המוצרים מהמקור ועד למיחזור (למשל אריזה חכמה ופסולת, ניהול הפחתת משקל, ושימוש במצרכים אחראיים).

צילום: יחצ קלמצילום: יחצ קלמ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: