אא

התכנית של קשרי תעופה: להשקיע בבתי מלון בארץ ובחו"ל

למרות שקרן השקעות שהחברה תכננה להקים וכשלה לאחר שלא התקבלו התחייבויות מצד משקיעים פוטנציאלים - קשרי תעופה בוחנת כניסה למיזמים תיירותיים חדשים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת קשרי תעופה מתכוונת לבצע השקעות בבתי מלון בישראל ומחוץ לישראל כחלק מתכנית להתפתחות החברה.

יצוין כי קרן השקעות שהחברה התכוונה להקים במטרה להשקיע ולרכוש מלונות באגן הים התיכון במדינות כמו: יוון, איטליה, ספרד, פורטוגל, קפריסין, חבל הבלקן ועוד - לא הצליחה. התכנון היה שהקרן תגיע לסך של כ-200 מיליון אירו, אך עקב העובדה שלא התקבלו התחייבויות מצד משקיעים פוטנציאליים בקרן לא התרוממה. 

בחברה מתכוונים לבחון כניסה למיזמים תיירותיים בהקמה ו/או דרך רכישת פעילות של חברות בתחומים בהם הקבוצה אינה פעילה היום או סינרגטיים לפעילות הקבוצה, ובעזרתם להרחיב את נתח השוק אליו היא פונה, כפי שעשתה עם רכישת האחזקות המתמחה בטיולים מאורגנים. מוקדם יותר הבוקר (א') פרסמנו כאן כי פגסוס תחלק דיבידנד בגובה כ-1.8 מיליון דולר לבעלי המניות

כמו כן בכוונת החברה להמשיך בקידום שיתופי פעולה עם גורמים הפעילים בשוקי הנדל"ן התיירותי בארץ ובחו"ל לצורך רכישת קרקעות לבניית וילות ורכישת וילות קיימות לצרכי מכירתן ושיווקן לצרכנים הסופיים וכאמור ביצוע ההשקעות בבתי המלון.

יש לציין שכבר ב-7.11.21, החברה הודיע שהיא וחברת הבת שלה, Brilliant Travel , החליטו לבחון בניית וילות, מכירתן, השכרתן וניהולן במספר איים ביוון, תוך שילוב היכולות התיירותיות והתעופתיות של הקבוצה בתחום הנופש האקסקלוסיבי. הקבוצה אף רכשה קרקע לשם הקמת וילות בסך של כ-400 אלף אירו.

כמו כן, בכוונת קשרי תעופה לפתוח או לרכוש משרדים במדינות אליהן טסה החברה, על מנת למקסם את רווחיה ביעד ולנצל את הסינרגיה היכולה להיווצר בינם לבין משרדים ו/או ספקים ביעדים נוספים אליהם החברה מפעילה טיסות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קשרי תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: