אא

גלובל כנפיים ליסינג: הושלמה עסקת החכרת מטוס איירבוס שני

המטוס הוחכר לחברה באזור אירופה שאינה לקוח קיים של גלובל כנפיים. עוד דיווחה האחרונה על קידום הליך שדרוג שני המטוסים, בין היתר, הגדלת משקל טיסה מרבי של המטוסים בעת המראה

איירבוס. צילום: shutterstock איירבוס. צילום: shutterstock

חברת גלובל כנפיים ליסינג, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, השלימה החכרת שני מטוסי האיירבוס 320-200 שבבעלותה ללקוח חדש: חברה באזור אירופה, שאינה לקוח קיים של החברה.

לאחר השלמת עסקת החכירה של המטוס הראשון ומסירתו לחוכרת, גלובל כנפיים ליסינג דיווחה עוד כי ביום שישי האחרון הושלמה גם עסקת החכירה של המטוס השני והוא נמסר לחוכרת לחכירה בהתאם לתנאי ההסכם.

כמו כן, ציינה כי עם מסירת המטוס השני הועמד לטובת הבנק שמימן את רכישת המטוסים, שיעבוד על זכויות המחכירה מכוח הסכם החכירה למטוס זה ובביטוח החוכרת בקשר עם מטוס זה, בדומה לשיעבודים שניתנו בקשר עם המטוס הראשון.

זאת ועוד, עדכנה החברה כי היא ממשיכה בקידום תהליך השדרוג של שני המטוסים: הגדלת משקל הטיסה המרבי של המטוסים בעת המראה ושינוי קונפיגורציית המטוסים ל-180 מושבים. זאת, במטרה להביא לביצועו והשלמתו בתקופה הקרובה, כאשר השלמת השדרוג הינה תנאי לתחילת תשלום דמי החכירה הקבועים מכוח הסכמי החכירה של המטוסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גלובל כנפיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: