אא

קץ להגבלות על כבודת היד ומגבלת נוזלים של 100 מ"ל

לונדון סיטי הוא נמל התעופה הגדול הראשון בבריטניה בעל סורק אבטחה CT, מבוסס טכנולוגיה חדשה. מעתה הנוסעים לא נדרשים עוד להסיר מחשבים ניידים או נוזלים, ויכולים לשאת בקבוקים המכילים עד 2 ליטר בתיקים

צילום: London City Airport צילום: London City Airport

נמל התעופה לונדון סיטי הפך בשבוע שעבר לנמל התעופה הגדול הראשון בבריטניה שפורס סורקי אבטחה מהדור הבא עבור כל הנוסעים, המאפשרים לנוסעים לעבור ביטחון מבלי להוציא מחשבים ניידים ונוזלים ממטען היד שלהם.

נוסעים שטסים משדה התעופה המרכזי של לונדון יכולים כבר עתה ליהנות מהחידוש ואינם נדרשים עוד בהגבלת מוצרי טיפוח ונוזלים לבקבוקי 100 מ"ל ויכולים להשאיר מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים ניידים בתיקיהם, כשהם עוברים את תהליך הביטחון. בקבוקים בנפח של 2 ליטר מותרים כעת גם בנמל התעופה לונדון סיטי.

חידוש זה מגיע כבר עתה בעקבות ניסויים מוצלחים אשתקד ומשוב חיובי מהנוסעים. לונדון סיטי צופה שהנסיעות ימשיכו להתאושש השנה ומתכונן לקבל קרוב ל-4 מיליון נוסעים ב-2023.

צילום: London City Airportצילום: London City Airport

בהתייחס לשיפור שהטכנולוגיה החדשה תחולל, אליסון פיצ'רלד, מנהלת התפעול, אמרה: "תמיד התגאינו באימוץ החדשנות ובהיותנו מאמצים מוקדמים של טכנולוגיה חדשה. סורקי ה-CT החדשים ייקחו את חוויית הנוסעים שלנו לרמה גבוהה עוד יותר, ויפחיתו את הלחץ והטרחה של העברת נוזלים במשקל 100 מ"ל בשקיות ניילון שקופות ואת הצורך לפרוק את כבודת היד. התהליך החדש מספק פעולת אבטחה יעילה הרבה יותר עם סינון אבטחה משופר".

 עוד הוסיפה: "אנו בטוחים שההשקעה הזו תהפוך את חוויית הטיסה מלונדון סיטי לטובה עוד יותר עבור הנוסעים העסקיים והנופשים המשתמשים בשדה התעופה, כדי להגיע במהירות ובקלות ליעדים המקומיים והבינלאומיים הרבים שלנו."

שרת התעופה ברונס ור אמרה: "אנחנו מוודאים שכל שדות התעופה הגדולים ברחבי בריטניה יציגו דור חדש של טכנולוגיית אבטחה מתוחכמת, וזה נהדר לראות את זה כבר נרקם בנמל התעופה לונדון סיטי. "זה יקטין את זמני התורים, ישפר את חוויית הנוסע, ובעיקר יזהה איומים פוטנציאליים. הנוסעים משדות תעופה אחרים צריכים להמשיך ולבדוק תמיד את ההנחיות הנדרשות בנוגע לנהלי אבטחה באותם שדות תעופה לפני הנסיעה".

כחלק מהתהליך הביטחוני החדש של משרד התחבורה, כל שדות התעופה בבריטניה חייבים לשדרג למערכת החדשה עד יוני 2024. טכנולוגיית ה-CT כבר נמצאת בשימוש בחלק משדות התעופה המרכזיים הבינלאומיים כגון נמל התעופה סכיפהול של אמסטרדם ונמל התעופה לה גוארדיה בארצות הברית.

ספרד מתכננת אף היא להצטרף לחידוש בסוף השנה.

החדשות מגיעות כאשר לונדון סיטי קיבלה בברכה כמעט 300,000 נוסעים במהלך חודש מרץ, כאשר אמסטרדם, אדינבורו וציריך היעדים העמוסים ביותר ממרכז לונדון.

סורקי ה-CT, המסופקים על ידי Leidos, מובילת מדע וטכנולוגיה של FORTUNE® 500, ישפרו את נקודות הבידוק הביטחוניות ויספקו חוויית נסיעה טובה יותר.

שדה התעופה חגג את השגת הביצועים הטובים ביותר בלונדון בשנת 2022, עם 71% מההמראות בשנת 2022 שיצאו בזמן וציון ה-Net Promoter הטוב ביותר מכל שדות התעופה בלונדון.

מאז 2006, נוסעים בבריטניה נדרשו להגביל בקבוקים בודדים ל-100 מ"ל, להפריד ולשאת את כל הנוזלים בשקית ניילון אחת ושקופה ולהוציא את כל הפריטים האלקטרוניים מהמטען שלהם.

מכיוון שלא כל שדות התעופה מציגים טכנולוגיית אבטחה חדשה באותו הקצב, הממשלה ממליצה לנוסעים לבדוק את דרישות האבטחה עם חברת התעופה או נמל התעופה לפני טיסתם, מכיוון שעדיין קיימות הגבלות בשדות תעופה רבים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לונדוןלונדון סיטי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: