אא

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות: "ההסברים שלנו נפלו הפעם על אוזניים קשובות"

קובי קרני בתגובה להעברת התאחדות סוכני הנסיעות ממשרד הכלכלה למשרד התיירות: "כעת, יוכלו החברים בענף לדעת שאם וכשיפקוד אותנו המשבר הבא, לא נצעד לבדנו ונזכה לייצוג משרד התיירות כפי שהיה ראוי שיהיה גם בקורונה"

קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: חן גלילי קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: חן גלילי

בעקבות ההכרזה של שר התיירות, חיים כץ, על העברתה של התאחדות סוכני הנסיעות מאחריותו של משרד הכלכלה לאחריות משרד התיירות, יו"ר ההתאחדות, קובי קרני, מגיב: "לשמחתנו, הסברינו הענייניים וההגיוניים המתבססים על המקובל בעולם, נפלו הפעם על אוזניים קשובות ואנו מברכים את מנהיגי משרד התיירות על כך".

נזכיר כי סוכני הנסיעות חשו לאורך כל השנים שהיו תחת משרד הכלכלה כבנים חורגים שאין באמת משרד ממשלתי המטפל בעניינם, תחושה שהעצימה בעיקר במשבר הקורונה.

עוד אומר קרני, "כעת, משהוסרה עננת חוסר הוודאות מעל הנושא, נוכל לקדם ביתר שאת במשותף עם משרד התיירות שלל יוזמות משותפות ולהישיר פנים בצוותא אל מול האתגרים העומדים לפתחינו, וביניהם: טיפול וקידום נושאי חקיקה לרווחת כל העוסקים הישראלים בתיירות, הכשרת דור המשך מקצועי לענף התיירות, פיתוח יחסי התיירות בהדדיות מלאה עם מדינות העולם, קידום דימויה החיובי של ישראל בחו"ל באמצעות התיירות היוצאת והנכנסת, ועוד משימות רבות משותפות".

עוד לדברי יו"ר ההתאחדות, "אנו מוקירים ומברכים את שר התיירות, חיים כץ, על הצהרתו הברורה בדבר שייכות התאחדות משרדי הנסיעות וענף הנסיעות אותו היא מייצגת למשרד התיירות באופן שלם ומלא. אנו מודים בכל ליבנו גם למנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, שהביא עמו למשרד רוח חדשה של שיח מקצועי, קשב ושיתוף פעולה, ואשר הוביל את מהלך ההכרה בשייכותנו למשרד מרגע כניסתו לתפקיד ועד למתן ההצהרה המשמחת".

עוד אומר קרני, "ההתאחדות טענה שוב ושוב לאורך השנים כי התיירות מסתמכת על הדדיות בין מדינות, וכי התיירות היוצאת, התיירות הנכנסת ותיירות הפנים הינן משולש שווה צלעות, איברים חיוניים באותו הגוף, התלויים זה בזה לצורך קיומו. אין תיירות נכנסת בלי תיירות יוצאת ואין תיירות פנים ללא תיירות יוצאת ונכנסת".

זאת ועוד מוסיף קרני, "ההתאחדות הוכיחה שוב ב-3 השנים האחרונות כי היא נציגה נחושה, חיונית, נמרצת ולוחמת עבור ענף הנסיעות בפרט וענף התיירות בכלל. כעת, יוכלו החברים בענף לדעת כי אם וכשיפקוד אותנו המשבר הבא, לא נצעד לבדנו, אלא נזכה לייצוג מאת משרד התיירות, כפי שהיה ראוי שיהיה גם בעת משבר הקורונה. בטוחני כי זה זוהי תחילתה של דרך חדשה של שיתוף פעולה פורה בין התאחדות משרדי הנסיעות למשרד התיירות, ממנו ירוויחו כל ענפי התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: