אא

יו"ר ועד עובדי רש"ת: "סברתי שאולי היה תיאום, דבר שהתברר לי כלא נכון"

כך טוען פנחס עידן, איש הליכוד ויו"ר ועד עובדי רשות שדות תעופה, שהורה להשבית את ההמראות בנתב"ג במסגרת השביתה שפרצה בחודש שעבר במחאה על ההפיכה המשפטית

פנחס עידן. צילום מסך פנחס עידן. צילום מסך

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה ואיש הליכוד, פנחס עידן, מבהיר היום (א') כך: "ארנון בר דוד, יו״ר ההסתדרות, הורה בכנס להשבית את המשק. ידעתי שראש הממשלה יקיים מסיבת עיתונאים תוך זמן קצר מההכרזה והערכתי שאז תסתיים השביתה. סברתי בזמנו כי אולי קיים תיאום מסוים בין הצדדים, דבר  שהתברר לי בדיעבד כלא נכון".

נזכיר כי ההסתדרות הכריזה ב-27 במרץ על שביתה כללית במשק במסיבת עיתונאים מתוקשרת במחאה על ההפיכה המשפטית. במסיבת עיתונאים זו נכח גם יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן. 

עידן, בדומה לראשי ההסתדרות ונציגי המגזר העסקי והבריאותי, קרא אף לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לעצור את הטירוף בנוגע להפיכה המשפטית. "אין דבר שאי אפשר לפתור בהידברות", אמר עידן והורה בשידור חי: "מרגע זה אין יותר המראות בנתב"ג. הנחיתות ממשיכות כרגיל". 

בעקבות כך, פנו בתחילת החודש השר עמיחי שיקלי וחברי הכנסת בועז ביסמוט, משה סעדה ודן אילוז לבית הדין של הליכוד בבקשה להפסיק את חברותו של עידן בתנועה בטענה כי ההוראה שנתן להשבית את הטיסות היא "מהלך פוליטי בריוני שפגע ברבים וכי עידן הפר בכך את התחייבותו לסייע להגשמת מטרותיה של הליכוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: