אא

מנכ"לית אל על: "להתבטאות הקברניט אין מקום בשיח. לא מייצג את אנשי אל על"

כך פרסמה דינה בן טל, מנכ"לית אל על בעמוד האינסטגרם האישי שלה בתגובה לדברים שאמר קברניט אל על בטיסה לניו יורק והתנצל לאחר מכן

דינה בן טל, מנכ"לית אל על. צילום: יחצ דינה בן טל, מנכ"לית אל על. צילום: יחצ

לאחר שחברת אל על פרסמה אתמול (ג') תגובה רשמית על דברים שאמר קברניט אל על בטיסה 007 של החברה לניו יורק ועוררו סערה רבתי, מנכ"לית אל על, דינה בן טל, פרסמה בעמוד האינסטגרם האישי שלה פוסט ובו היא שוטחת את דעתה בנושא. 

נזכיר כי אתמול - יום השואה - אמר הקברניט: "אני מודע לחשיבות יום השואה והגבורה, ביום זה כולנו מתייחדים עם זיכרון השואה והקורבנות. ברצוני להבהיר כי לא היתה לי כל כוונה לפגוע. אני מבקש להתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע מדבריי". לאחר מכן התנצל על דבריו אלה. "מבקש להתנצל מעומק ליבי בפני מי שנפגע מדבריי".

וכך כתבה בן טל בעמוד האינסטגרם שלה:

"לקוחות אל על היקרים, חשוב לי לפנות אליכם באופן בלתי אמצעי, על רקע הדיווחים האחרונים בתקשורת.

היום ציינו בישראל ובעולם את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. בשבוע הקרוב נציין את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, ומיד בסיומו יום העצמאות. ימים אלה הם ימים קדושים, ימים בהם העם כולו עוצר את מירוץ החיים ומניח בצד את המחלוקות היומיומיות.

אל על קמה ונוסדה עם המדינה ונושאת באחריות ובגאווה את דגל ישראל על צי מטוסיה. ההיסטוריה של אל על שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל ברבדים רבים - הטסנו ארצה עולים ממדינות רבות, קיימנו טיסות מבצעיות בשם המדינה להבאת פושעים נאצים ארצה למיצוי הדין, הוצאנו טיסות חילוץ לישראלים בכל נקודה על הגלובוס. אנו מקפידים לשמור על ממלכתיות ואחדות כדי להיות ראויים לאמון שלכם בנו.

התבטאות הקברניט היום במהלך הטיסה לא הייתה במקומה, והצהרנו כי אין לה מקום בשיח. זיכרון השואה הוא תהום מוסרי עמוק שאין דומה לו בתולדות האנושות. גינינו בתוקף את אמירתו של הקברניט באופן ברור שלא משתמע לשתי פנים. הקברניט בעצמו אף התנצל במהלך הטיסה על דבריו.

כאמור, מדובר במקרה חריג שלא מייצג לא את אנשי אל על ולא את ערכיה. מיד עם היוודע המקרה התחלנו בהליך משמעתי ע״פ הנדרש בחוק ונעשה כל מאמץ למצות את התהליך בהקדם האפשרי.

אסיים בנימה אישית - אל על תציין השנה 75 שנים להיווסדה, מאז ועד היום הייתה אל על תמונת מראה של החברה הישראלית כולה. יש בה חילוניים ודתיים, אנשי ימין ואנשי שמאל, יהודים וערבים, עולים חדשים וילידי הארץ, אנשי מרכז ופריפריה. החברה מעסיקה אלפי עובדים ומספקת פרנסה לאלפי משקי בית בישראל.

אני תקווה כי עד מהרה ישוב השיח למקום המאחד והמחבר, שיח אותו אנו מנסים לקדם תמיד בכל מטוסינו ועבור כל לקוחותינו.

שלכם,
דינה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: