אא

טייסים באל על: "גינצבורג לא פעל במזיד ולא ניסה לנצל את הבמה, צריך לסגור את הסיפור"

חבריו של קברניט אל על, דורון גינצבורג, ממשיכים לצאת להגנתו: "מצא עצמו במציאות שלא התכוון אליה. גם חצי מהנוסעים בכלל תמכו בו. אפשר לנזוף בו ובכך לסיים את הסיפור"

קוקפיט בדרימליינר של אל על. צילום: ספיר פרץ קוקפיט בדרימליינר של אל על. צילום: ספיר פרץ

סערת קברניט אל על, דורון גינצבורג, נמשכת.

כזכור, גינצבורג אמר לנוסעים במהלך טיסה 007 של אל על מתל אביב לניו יורק: "דברים כמו השואה יכולים לקרות רק בדיקטטורות. מדינת ישראל נלחמת על הדמוקרטיה שלה בימים אלה". דבריו אלה עוררו סערה רבתי ועם הנחיתה בניו יורק קיבל זימון לשימוע, זאת מבלי ששמעו את מה שיש לו לומר בנושא. 

טייסי אל על ממשיכים לגבות ולתמוך בטייס, תוך העברת מסרים להנהלת החברה לפיהם הם מצפים שהסיפור ייסגר כמה שיותר מהר.

בסביבת טייסי החברה אומרים, "גינצבורג לא פעל במזיד, הוא לא ניסה לנצל את הבמה ולא התכוון לעלות את הנושא הפוליטי. כל מה שהוא רצה זה לתת ביטוי לנושא השואה שקרוב לליבו. מתברר שלשני הוריו יש קשר לשואה ולא רק לאביו".

עוד הם אומרים, "בסופו של דבר הוא פגע אולי במחצית מהנוסעים ששמעו את דבריו, כי חצי המטוס לפחות תמך במה שאמר. אז הכל צריך להיות מידתי מול הנסיבות. גם ככה אנחנו בתקופה רגישה וצריך לדעת להכיל אחד את השני".

בסביבת הטייסים מצפים שבחברה ידעו להוריד את הנושא מסדר היום, "החברה עד כה מתנהלת כמו שצריך נוכח הסיטואציה. אבל אפשר אולי לנזוף בו ובכך לסיים את הסיפור הזה".

כפי שפורסם כאן, טייסי אל על הזהירו והעריכו כי בחברה לא יעזו לפטר את גינצבורג, שכן מהלך כזה עלול להצית סערת ענק בקרב הטייסים שלא יקבלו צעד קיצוני שכזה מצד ההנהלה. 

נזכיר כי עוד במהלך הטיסה האמורה, כשהבין שדבריו עוררו סערה, התנצל גינצבורג. אמר, "אני מודה לחשיבות יום השואה והגבורה, ביום זה כולנו מתייחדים עם זיכרון השואה והקורבנות. ברצוני להבהיר כי לא הייתה לי כל כוונה לפגוע. אני מבקש להתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע מדבריי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: