אא

אל על: יעקב שחר מונה לתפקיד סמנכ״ל הכספים של החברה

חברת התעופה מינתה את שחר המשמש כזבר החברה מאז שנת 2006. שחר יחליף בתפקיד את איציק אליאב שעבר כבר לשמש כסמנכ״ל כספים של חברת תנובה. בתוך כך מינתה החברה גם סמנכ"ל מערכות מידע חדש

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

אל על מינתה את יעקב (ינקלה) שחר לתפקיד סמנכ״ל הכספים החדש של החברה.

שחר, משמש כיום בתפקיד גזבר החברה ויחליף בתפקיד את איציק אליאב שעזב את החברה לטובת תפקיד סמנכ״ל חברת תנובה, זאת לאחר שנתיים בתפקיד סמנכ״ל הכספים של אל על.

מאל על נמסר כי ״שחר יתרום מנסיונו הפיננסי להמשך הצלחת כל תכניות הצמיחה וההתפתחות של החברה, תוך שמירה על יציבות, המשכיות עסקית ותמיכה בתכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה.״

שחר, בן 60, נשוי+3, כאמור מילא במשך שנים רבות את תפקיד גזבר החברה ובין היתר שימש גם כדירקטור בחברות בנות שונות. לפני תפקידו באל על עבד שחר בבנק הפועלים בתפקיד מנהל קשרי לקוחות, וכן שימש כסמנכ"ל הכספים בחברת אלעד גרופ קנדה. ינקלה בוגר תואר ראשון משולב בכלכלה ומתמטיקה מהאוניברסיטה העברית.

יעקב שחר. צילום: יריב פיין וגיא כושי יעקב שחר. צילום: יריב פיין וגיא כושי

בתוך כך מינתה החברה גם את ד"ר רונן יוכפז לתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע בחברה. יוכפז יתחיל את תפקידו בחודש יולי 2023 ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי על הובלת הטרנספורמציה הטכנולוגית, פיתוח מערכות מידע ותשתיות הדיגיטל, עולמות הסייבר, ביג-דאטה ותחום ה-AI העתידי של החברה, כמו גם נושא החדשנות והשקעות בטכנולוגיות. ד"ר יוכפז יסיים מעל שמונה שנים בתפקידים ניהוליים וטכנולוגיים בכירים בבנק-הפועלים, האחרון שבהם מנהל הפיתוח הראשי האמון על בניית המוצרים והשירותים העסקיים של הבנק, בהם עולמות המודרניזציה והטרנספורמציה. בעברו ייסד ושימש בתפקידים בכירים בחברות הזנק טכנולוגיות מגוונות (Startup's) כמו VNT Software, ו- VeNotion technologies. ד"ר יוכפז הינו בוגר ממר"ם (סא"ל במיל), בעל ניסיון של 17 שנה בניהול ופיתוח מערכות מידע מורכבות כלל צה"ליות, ומחזיק במספר תארים מעולמות מדעי המחשב (BSc), כלכלה, מנהל עסקים (MBA), ותואר דוקטורט במערכות מידע (PhD) בתחום עולמות הענן.

רונן יוכפז. צילום: דוברות אל עלרונן יוכפז. צילום: דוברות אל על

לדברי דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על: "אני מברכת על שני המינויים הבכירים האלה. ניסיונו העשיר של ינקלה והיכרותו רבת השנים עם אל על מכשירים אותו באופן טבעי לשמש כסמנכ"ל הכספים של החברה. ד"ר רונן יוכפז מצטרף לאל על בתקופה בה החברה נמצאת במגמת התאוששות ויוביל את הטרנפורמציה הטכנולוגית שהיא חלק מאסטרטגיית החברה. אני סמוכה ובטוחה בהצלחת שניהם לטובת המשך הצלחתה של אל על".

כפי שפורסם בחודש שעבר, אל על סיימה את שנת 2022 באופן מוצלח, עם תוצאות כספיות טובות מאלו של 2019 ועם שיא של 283 מיליון דולר ביתרת המזומנים ורבעון רביעי רווחי לראשונה מאז 2015.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: