אא

פרסום ראשון: הבואינג 777 של אל על צפוי להגיע עם שורה אמצעית בעלת 4 מושבים במח׳ התיירים

בעוד שמטוס ה-4X-ECE ״שדרות״, נמצא בשלבי התקנת ״קבינת דרימליינר״, החברה צפויה לכלול 4 מושבים בשורה האמצעית, במקום 3 מושבים בשורה האמצעית כפי שהיה עד כה

ה-777 של אל על. צילום: shutterstock ה-777 של אל על. צילום: shutterstock

בספטמבר אשתקד פרסמנו בפרסום ראשון כי אל על בחרה ב-4X-ECE, מטוס הבואינג 777 של החברה, בתור המטוס הראשון שיגיע עם קבינת ״דרימליינר״. לפני כשבועיים דיווחנו בפרסום ראשון כי שלבי ההתקנה כבר החלו ודי מתקדמים, וכעת נודע לפספורטניוז כי אל על צפויה לצייד את המטוס במחלקת תיירים בתצורה 3-4-3, בדומה לחברת יונייטד וחברות תעופה נוספות המפעילות את המטוס. 

אחד מההבדלים בין ה-777 ל-787 (דרימליינר) הם בעיקר בקבינה שרחבה יותר ב-777, משל ה-787. כך לדוגמה, במטוס ה-777 בקונפיגורציה של יונייטד, החברה מפעילה את מחלקת התיירים בקונפיגורציית 3-4-3, כלומר המושבים האמצעיים במחלקת התיירים, הם בעלי 4 מושבים במקום 3 כפי שקיים כיום בתצורת ההושבה באל על. עם בחירת מושבים מספיק צרים וחסכוניים במקום ובמשקל, אל על תוכל למקסם את המרווח בתא הנוסעים. 

בתצורה הנוכחית ב-777, המטוס יכול להטיס עד 279 נוסעים ב-2 מחלקות: תיירים ועסקים. לשם השוואה, הדרימליינר מסוגל להטיס עד 282 נוסעים. נזכיר כי תצורת ההושבה הנוכחית של ה-777 מאוד לא חסכונית ויעילה, וכוללת את מושבי ״המחלקה הראשונה״ לשעבר של אל על, מחלקת עסקים בתצורת 2-3-2, ומחלקת תיירים בתצורת 3-3-3. 

על פי התוכניות, ה-777 המחודש יכלול 3 מחלקות: מחלקת עסקים בתצורת ״דרימליינר״, כלומר 1-2-1, עם גישה ישירה למעבר, מחלקת פרימיום, ומחלקת תיירים. על פי הערכות, ה-777 יגיע עם קיבולת של כ-290 נוסעים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: