אל על: אחד ממטוסי הבואינג 777 של החברה צפוי לקבל תצורת ״דרימליינר״
כזכור, אל על השמישה בחודשים האחרונים את צי מטוסי הבואינג 777 שהושבת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה
צילום: 123rf
פרסום ראשון: אל על נערכת להשמיש את מטוס הבואינד ה-777 השלישי וצפויה להתקין בו ״קונפיגורציית דרימליינר״, כך נודע לפספורטניוז. כזכור, אל על השמישה בחודשים האחרונים את צי ה-777 שהושבת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. המטוסים נכנסו לאחסנה ממושכת של מעל לשנתיים. כתוצאה מכך, המטוסים נדרשו לעבור רענון משמעותי וקפדני שארך מספר חודשים ארוכים. עד כה, אל על החזירה לצי 2 מטוסי 777 מתוך 4 שהיא מתכוונת להשמיש. נזכיר כי בבעלות אל על כיום 6 מטוסים, אך שניים מהם צפויים להימכר. כעת נודע לפספורטניוז, כי ה-777 הראשון שיזכה לתצורת דרימליינר הינו ה-4X-ECE. בימים אלו הוא עובר רענון קפדני, והוא נמצא בשלב ההשמשה ״הראשוני״. המטוס צפוי לחזור ללפעול במהלך חודשי מרץ-אפריל אם לא יהיו עיכובים. המטוס ברישום 4X-ECE יזכה לתצורת דרימליינר, משמע מושבי עסקים הדומים למטוס הדרימליינר עם פרטיות מלאה ובתצורת 1-2-1, מחלקת פרימיום אקונומי ומחלקת תיירים. בשלב זה לא ברור האם אל על תצופף את מחלקת התיירים ל-3-4-3 (כיום הקונפיגורציה הינה 3-3-3), אך כל המושבים שיותקנו במטוס יהיו חדשים לגמרי ויספקו חווית טיסה נעימה יותר. כיום בצי ה-777 פועלות 2 מחלקות שירות: מחלקת עסקים ומחלקת תיירים. עם זאת, במטוס מותקנים גם מושבי ״המחלקה הראשונה״ שפעלה עד כניסת הדרימליינר לשירות, ועוד מותקנת תת-מחלקת ״אקונומי פלוס״ המציעה מושבים מרווחים יותר. התקנת המושבים החדשים כפופה לאישורים רגולטורים, שכן כל שינוי קבינה דורש את אישור בואינג ואף לעיתים את אנשי החברה שיגיעו להשגיח על ההתקנה מקרוב. עוד צפוי המטוס לכלול אנטנת וייפיי (Wifi) לטובת הטסים לאירופה וארצות הברית.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}