אא

Air India ו-Vistara – שתי החברות ההודיות של תאגיד Tata מתחילות לשתף פעולה

תאגיד Tata, שרכש את אייר אינדיה אשתקד, מתחיל להוציא לפועל את תהליך השילוב של שתי החברות שבבעלותו באמצעות הסכם אינטרליין

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אייר אינדיה ו-Vistara, שתי חברות התעופה ההודיות, שבבעלות תאגיד Tata (ויסטרה בשותפות עם סינגפור איירליינס), החלו לשתף פעולה במסגרת תהליך השילוב והמיזוג המתוכנן ביניהן וחתמו על הסכם אינטרליין.

השותפות ביניהן מאפשרת לנוסעי שתי החברות לנסוע בצורה חלקה ברשת הקווים המקומית והעולמית של שתיהן. אייר אינדיה וויסטרה פועלות באותם טרמינלים ברוב שדות התעופה הגדולים בהודו, וההסכם מאפשר לנוסעים לקבל את כרטיסי העלייה למטוס בנקודת היציאה הראשונה לכל קטעי הנסיעות בכרטיס טיסה בודד, ולבצע בדיקת כבודה עד ליעדים הסופיים שלהם.

ההסכם גם מאפשר לשתי חברות התעופה להעביר בצורה חלקה נוסעים לטיסות החלופיות הראשונות הזמינות של החברה האחרת במקרה של שיבושים תפעוליים, עיכובים וביטולי טיסות.

קמפבל ווילסון, מנכ"ל אייר אינדיה, אמר: "אנו שמחים על השותפות עם Vistara, שתספק קישוריות ונוחות רבה יותר ללקוחותינו המשותפים הנוסעים בתוך ומחוץ להודו בשתי רשתות הנתיבים המתרחבות שלנו. המחויבות המשותפת שלנו למצוינות בבטיחות ובשירות לקוחות עומדת בחזית השותפות הזו".

וינוד קנאן, מנכ"ל Vistara, אמר: "שותפות זו מפגישה שתי חברות תעופה מובילות בהודו כדי להציע נוחות רבה יותר וקישוריות משופרת ללקוחות הנוסעים ברחבי הרשת המשותפת שלנו. זה משקף את המחויבות השורשית שלנו להציע ללקוחותינו את הדרך הטובה והנוחה ביותר לטוס ברחבי העולם. אנו שמחים לחזק עוד יותר את הקשר שלנו עם אייר אינדיה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיהTATAvistara

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: