אא

איבריה: Fernando Candela הוא המנכ"ל והנשיא החדש של החברה

בחודש הבא ייכנס קנדלה לתפקיד, במקומו של חוויאר סאנצ'ז-פריטו, ומשימתו העיקרית תהיה להמשיך את הליך רכישת אייר אירופה מול ההתנגדויות של רשויות התחרות האירופיות

צילום: 123rf צילום: 123rf

קבוצת התעופה International Airlines Group (IAG) הודיעה אתמול על חילופי גברי בראשות חברת איבריה הספרדית, כשבחודש הבא פרננדו קנדלה מחליף את חוויאר סאנצ'ז-פריטו בתפקיד המנכ"ל והנשיא של החברה.

מאז 2019 קנדלה מכהן כמנכ"ל חברת LEVEL, חברת הלואו-קוסט לטיסות ארוכות טווח של קבוצת IAG, תפקיד אותו מילא במקביל לתפקיד של מנהל שינוי ראשי בהנהלת קבוצת IAG.

לפני כן, הוא ניהל את איבריה אקספרס, חברת בת של איבריה לטיסות לואו-קוסט לטווח קצר ובינוני מנמל הבית של החברה במדריד-בראחס (MAD).

לפי ההודעה הרשמית של איבריה, סאנצ'ז-פריטו עוזב את IAG מיוזמתו, ויוצא לדרך חדשה מחוץ לענף התעופה.

הנושא הדחוף ביותר, שאיתו יתמודד קנדלה עם כניסתו לתפקיד בחודש הבא, הוא המשך הליך רכישת אייר אירופה, אשר נמשך כבר מספר שנים, ועשוי לחזק משמעותית את אחיזתה של איבריה וקבוצת IAG בשוק הספרדי והאירופי בתנועה לאמריקה הלטינית.

יחד עם זאת, העסקה טרם אושרה ונתקלת בהסתייגויות רגולטוריות על ידי רשויות התחרות האירופיות, המתנגדות לכך שלחברת תעופה תהיה עמדה דומיננטית, שתנטרל את התחרותיות בשוק מסוים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IAGאיבריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: