אא

אל על צפוייה להחליט השבוע בנוגע לקברניט גינצבורג

עפ"י הערכות, למרות הלחצים הכבדים על החברה גינצבורג לא יפוטר. בשבוע שעבר החל הליך הבירור עם הטייס הוותיק ופגישה נוספת צפויה להתקיים השבוע

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בחברת אל על אמורים לקבל החלטה השבוע באשר לטייס, דורון גינצבורג והסערה שהתחוללה בעקבות דבריו בטיסת החברה מתל אביב לניו יורק ב-18 באפריל.

כפי שפרסמנו אמש, לפספורטניוז נודע כי על החברה מופעלים לחצים כבדים מצד גורמים שונים המנסים להתערב בהליך שהחברה מנהלת מול הטייס. בשבוע שעבר החל הליך הבירור/שימוע מול הטייס, והשבוע אמורה להתקיים פגישה נוספת בין הצדדים.

בסביבת טייסי החברה העריכו כי גינצבורג לא יפוטר ואמרו לפספורטניוז: ״החברה מתנהלת ברגישות בעניין. יודעים שמדובר בקברניט בן 63, לשעבר מפקד טייסת, בן לניצולי שואה. בחברה צריכים להתנהל בין הטיפות, ועד כה מתנהלים היטב".

כזכור, גינצבורג אמר לנוסעי החברה במהלך טיסה 007 של אל על מתל אביב לניו יורק: "דברים כמו השואה יכולים לקרות רק בדיקטטורות. מדינת ישראל נלחמת על הדמוקרטיה שלה בימים אלה". דבריו עוררו סערה ועם נחיתת המטוס בניו יורק, הוא קיבל זימון לשימוע, זאת ללא שניתנה לו הזדמנות להשמיע את דבריו.

גינצבורג עודכן במהלך הטיסה כי דבריו חוללו סערה גדולה בישראל, מיהר להתנצל בפני הנוסעים ואמר: "אני מודע לחשיבות יום השואה והגבורה, וביום זה כולנו מתייחדים עם זיכרון השואה והקורבנות. ברצוני להבהיר כי לא הייתה לי כל כוונה לפגוע. אני מבקש להתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע מדבריי".

כמו שמקובל במקרים שכאלה, עד סיום הליך הבירור המשמעתי, גינצבורג לא טס. מדובר בסך הכל עד כה בלא יותר מ-2-3 טיסות.

בקרב טייסי החברה הוסיפו ואמרו: "מקובל שעד שיסיימו את כל ההליך הוא לא יטוס. אין משהו מיוחד בהתנהלות, היא מקובלת ותקינה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: