אא

הפלגת בוטיק קולינרית עם Oceania Cruises

האוניות האינטימיות של חברת הקרוזים היוקרתית מציעות חוויות אקסקלוסיביות בכל רחבי העולם, רוגע ושלווה בתנאי פאר ונוחות והנאה מ"המטבח הטוב ביותר בים". בשיתוף Oceania cruises

צילום: Oceania cruises צילום: Oceania cruises

Oceania Cruises, חברת ההפלגות המובילה בעולם, המתמקדת בקולינריה ויעדים עוצרי נשימה, מזמינה אתכם ליהנות מחוויות חלומיות בכל רחבי העולם, להתענג על "המטבח הטוב ביותר בים" ולהירגע על סיפון האוניות הקטנות והמפוארות שלה.

אנייה קטנה ויוקרתית

שבע האוניות האינטימיות שלOceania Cruises - עם אוניה נוספת שתצא לים בשנת 2025 - מאפשרות רק ל-654 או 1,238 אורחים ליהנות מהפלגה שכולה רוגע ושלווה. הציים של Oceania Cruises נועדו לחקור את המקומות היפים והקסומים ביותר בעולם, ובזכות המידות הקטנות של האוניות הן יכולות לבקר בנמלי בוטיק, בהם אוניות גדולות יותר לא יכולות לעגון.

מיטב המנות המענגות המוכנות על המקום, הספא האקסקלוסיבי Aquamar, פעילויות מעשירות וסיפונים מרווחים, בהם תוכלו להירגע אחרי יום עמוס בסיורים על החוף... נראה שהחיים, ללא ספק, מתקדמים בקצב רגוע הרבה יותר על סיפון הספינות של Oceania Cruises.

צילום: Oceania cruisesצילום: Oceania cruises

מטבח מעוצב להפליא

המחויבות של חברת Oceania Cruises למצוינות קולינרית נוכחת בכל היבט, החל מרכישת מרכיבים מובחרים מרחבי העולם ועד למטבחים מרווחים ומתקדמים, הראויים לכל כוכבי מישלן. וזה לא נגמר כאן, כי האוניה החדשה Vista תעלה את ההיצע הקולינרי לשלב הבא עם 12 חללי הסעדה (דבר שמעולם לא נבנה על סיפון אוניה בסדר גודל כזה), כאשר ארבעה מהם בעלי קונספטים חדשים לחלוטין.

בכל אחת מאוניות החברה תוכלו להתענג ממטעמי המטבח המוכר כ"המטבח הטוב ביותר בים", המתחרה במסעדות הטובות ביותר בעלות כוכבי מישלן. בניהולו של השף ז'אק פפן, המטבח הוא שמבדיל את חווית Oceania Cruises מכל קרוז אחר. האורחים יוכלו ליהנות מהמטעמים הקולינריים המוגשים בכל המסעדות המוצעות על הסיפון, ללא תוספת תשלום, כמו "הג'ינג'ר האדום" בהשראה אסייתית, "ז'אק הצרפתי" או "טוסקנה האיטלקית". חובבי בשר ישמחו לסעוד ב-Polo Grill, עם נתחי הבשר הטובים ביותר, שיובאו מארצות הברית עם התיישנות מינימלית של 28 ימים, או לובסטר שגדל במדגרות הדגים של חברת השייט במיין.

למי שרוצה ליהנות מחוויה מעודנת עוד יותר, La Reserve מבית Wine Spectator, היא מסעדה אקסקלוסיבית עם קיבולת של 24 אורחים בלבד. כאן מוצעות ארוחות ערב אינטימיות בשילוב עם היין הטוב ביותר מרחבי העולם, ואפילו מהבציר הטוב ביותר של דום פריניון. בנוסף, אם תרצו, תמיד תוכלו לבחור לסעוד בפרטיות בחדר האירוח שלכם ללא תשלום נוסף. אם אתם נופשים בסוויטה, תוכלו גם לגשת לתפריט המסעדות המיוחדות כדי ליהנות מארוחת ערב רגועה בסוויטה שלכם, כשמנה מוגשת אחר מנה.

לאחרונה, התחילה Oceana Cruises להציע תפריט גורמה עולמי ומנות בריאות.

צילום: Oceania cruisesצילום: Oceania cruises

חוויית טיול מוקפדת

מיעדי פלא היסטוריים ועד ערים אולטרה-מודרניות, דרך נמלי חוף ציוריים ועד לאיים הנידחים ביותר, לאתרי מורשת עולמית או אפילו ברחבי העולם ב-180 יום - עם Oceania Cruises כל הפלגה מזמינה אתכם לראות את העולם כפי שתמיד חלמתם עליו. אתם יכולים לשוט ברחבי הים התיכון היפה ולחקור תרבויות עתיקות. ברחבי אסיה ואפריקה תוכלו לשקוע בהרפתקאות אקזוטיות ובחוויות יוצאות דופן. תוכלו לבחור להיסחף דרך גני עדן מרשימים בדרום האוקיינוס השקט ולגלות כמה מהאיים היפים בעולם, או לחוות את הפאר הטבעי של אלסקה, התרבויות התוססות של דרום אמריקה והקסם של האיים הקריביים.

ההפלגות עוגנות ביותר מ-450 נמלים, רובם נמלי "בוטיק" שאליהם לא מגיעות אוניות גדולות יותר, ועם לינה של לילה לפחות ושהייה ממושכת, אתם זוכים ליותר הזדמנויות לחקר מעמיק של תרבויות וערים חדשות, מבלי למהר חזרה לספינה תוך שעות בודדות.

צילום: Oceania cruisesצילום: Oceania cruises

שירות יוצא דופן

השירות האישי היוצא מן הכלל של Oceania Cruises ניכר מהרגע שהאורחים עולים על הסיפון. כל אורח ואורחת מתקבלים בברכה על ידי צוות חם ומסביר פנים, שמסור להבטחת חוויית הפלגה פרטנית ובלתי נשכחת. עם שני אנשי צוות על כל שלושה אורחים, מובטח שירות יוצא דופן ותשומת לב רבה לפרטים.

כל הפלגה ב-Oceania Cruises מציעה תמורה ללא פשרות. ה-Wi-Fi על הסיפון הוא חינמי ומאפשר לכם לשמור על קשר עם יקיריכם, הסעודה במסעדות היוקרתיות כלולה במחיר, כמו גם מי Vero צלולים, משקאות קלים, מיצים סחוטים טריים וקפה ותה מיוחדים. הסעות למרכזי הערים ברוב הנמלים, גישה חופשית לספא Aquamar עם תוכנית הוליסטית נרחבת, מוצרי טיפוח מבית Bulgari או שירות של עוזר אישי בסוויטות הם רק חלק מהפרטים שעושים את כל ההבדל והופכים את ההפלגה הזאת ליוצאת מגדר הרגיל.

צילום: Oceania cruisesצילום: Oceania cruises

התאמה אישית של החוויה עם חבילת OLife Choice

כל חופשה ב-Oceania Cruises מציעה לכם להתאים אישית את ההפלגה בהתאם לציפיות וההעדפות שלכם. בנוסף ל-Wi-Fi בחינם, חבילת OLife Choice מאפשרת לכם לבחור אחת מההטבות הבאות: סיורי חוף בחינם, חבילת משקאות בחינם או אשראי חופשי על הסיפון.

לסיכום, אם אתם נהנים מאוכל טוב, שלל פינוקים ואוהבים לבקר באתרי מורשת בכל רחבי העולם בנוחות מופלאה - כדאי שתכננו כבר עכשיו את החופשה הבאה שלכם על סיפון אחת מאוניות Oceania Cruises

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Oceania Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: