אא

הסתיים השימוע לקברניט אל על

אחרי שנערך השימוע לקברניט אל על בעקבות דברים שכרז לנוסעים בטיסת אל על 007 לניו יורק ביום השואה, גורמים מסרו לפספורט כי ההחלטה בגינו תתקבל בימים הקרובים. הערכה: נזיפה והשהייה

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

בחברת אל על קיימו היום (שני) הליך שימוע לקברניט דורון גינצבורג בעקבות דברים שכרז לנוסעים בטיסת אל על 007 מתל אביב לניו יורק ביום השואה האחרון. "דברים כמו השואה יכולים לקרות רק בדיקטטורות. מדינת ישראל נלחמת על הדמוקרטיה שלה בימים אלה", אמר ועורר תגובות נזעמות. גורמים מסרו לפספורטניוז כי השימוע נערך וההחלטה תתקבל בימים הקרובים.

בעקבות הסערה שעוררו דבריו אלה, הקברניט קיבל עם נחיתת המטוס בניו יורק זימון לשימוע, זאת מבלי ששמעו מה יש לו לומר על שקרה. כפי שפרסמנו, על חברת אל על הופעל לחץ ע"י בכירים במדינה בהתנהלות מול הטייס. התערבות שלא זכורה בהליך פנימי.

בשבוע שעבר החל הליך הבירור/שימוע מול הטייס, והיום הוא כאמור יגיע לחברה להשמיע את הצד שלו.

כפי שפורסם בפספורטניוז, גינצבורג הערכות הן כי גיננצבורג לא יפוטר אלא יינזף ע"י החברה. בנוסף, הוא צפוי שלא להוביל את טיסות החברה כטייס מוביל למשך תקופה.

מדובר בקברניט בן 63, לשעבר מפקד טייסת, בן לניצולי שואה שמיהר להתנצל על דבריו. "אני מודע לחשיבות יום השואה והגבורה, וביום זה כולנו מתייחדים עם זיכרון השואה והקורבנות. ברצוני להבהיר כי לא הייתה לי כל כוונה לפגוע. אני מבקש להתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע מדבריי", אמר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: