אא

תערוכת התיירות העולמית WTE נפתחה במיאמי ותארח אלפי משתתפים מרחבי העולם

WORLD TRAVEL EXPO (WTE) MIAMI 2023, שתימשך עד ה-15 ביוני תציג תוכניות חדשות ושותפים חדשים. חברת התעופה הגדולה בעולם, אמריקן איירליינס, תהיה נותנת החסות הראשית וקבוצת התקשורת הישראלית, 'פספורט', נבחרה להיות ה'מדיה פרטנר' של התערוכה

סאני ביץ' מיאמי. צילום: shutterstock סאני ביץ' מיאמי. צילום: shutterstock

תערוכת הנסיעות העולמית (WTE) מיאמי 2023, WORLD TRAVEL EXPO (WTE) MIAMI 2023, נפתחה ותארח אלפי משתתפים, מציגים חדשים ושורה של קברניטי ענף התיירות הבינלאומי, באירוע שיתקיים במרכז הכנסים של נמל התעופה של מיאמי, Miami Airport Convention Center וימשך עד ה-15 ביוני 2023.

במסגרת הרחבת ההזדמנויות לחברות מתעשיית הנסיעות והתיירות לבנות מערכות יחסים עם אנשי מקצוע בתחום הנסיעות, משתתפי תערוכת WTE יזכו לשמוע כמה מהאנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הנסיעות ולהשתתף בפאנלים ובסדנאות של חשיבה ודיון.

בין האישים המרכזיים בתערוכה: ראלף קוטיה, מנהל ומנכ"ל של מחלקת התעופה של חבל מיאמי-דייד; רולנדו אדו, מנהל תפעול של לשכת הכנסים והמבקרים של מיאמי רבתי; פיטר סרדה, סמנכ"ל אזורי של IATA; אדמונד ברטלט, שר התיירות של ג'מייקה; חואן איגנסיו סטטה, נשיא עולמי של ארגון סקאל בינלאומי; גארי סדלר, סגן נשיא בכיר של Sandals Resorts; ריק סאסו, יו"ר MSC Cruises USA, ורבים נוספים.

"אנו שמחים לקבל את האנשים המצטיינים האלה לרשימת הדוברים שלנו", אמר מנהל WTE מיאמי, חוויאר פלנסיה. "הרקע והמומחיות שלהם יספקו למשתתפים שפע של תובנות ורעיונות חשובים, שיעזרו להם לנווט בנוף המתפתח של תעשיית הנסיעות."

הפאנלים המיועדים ב-WTE מיאמי יתמקדו במגמות הנוכחיות בענף הנסיעות. מפגשים מרכזיים ידגישו מגמות עיקריות בענף הנסיעות: גיוון והכלה, תיירות רפואית, הרפתקאות ומסע, תוכניות חינוכיות, ויתייחסו לנתונים הדמוגרפיים השונים של הנוסעים ואת הסיבות לבחירת יעדים ספציפיים. מפגשים רלוונטיים נוספים: חשיבות התיירות כמנוע לפיתוח כלכלי וחברתי; פאנל בנושא שייט בינלאומי; התפתחות הטיסה המסחרית: ממורשת למחיר נמוך; מלונאות: תעשייה וקיימות ועוד.

בין החברות החדשות, שיציגו בתערוכה, חברות התעופה: אייר קנדה, ארולינאס ארגנטינס, אל על, אייר אירופה, רויאל אייר מרוק, ועוד מגוון רחב של חברות תיירות ונסיעות מכל רחבי העולם.

ראוי לציין גם מספר מדינות מציגות מרכזיות בתערוכה, וביניהן: בליז, קוסטה ריקה, קנדה, הרפובליקה הדומיניקנית, אל סלבדור, גואטמלה, הונדורס, ג'מייקה, מקסיקו, מוזמביק, ניקרגואה, פנמה ועוד.

אמריקן איירליינס, American Airlines, חברת התעופה הגדולה בעולם, היא חברת התעופה הרשמית ונותנת החסות הראשית של התערוכה, IATA היא שותפה גלובלית, לשכת הכנסים והמבקרים של מחוז מיאמי היא נותנת החסות העולמית, המארחת הרשמית היא נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי, וקבוצת התקשורת הישראלית, 'פספורט', היא ה'מדיה פרטנר' של התערוכה העולמית.

תיתן חסות ליריד ה-WTE אמריקן איירליינס. צילום: Shutterstockתיתן חסות ליריד ה-WTE אמריקן איירליינס. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינספספורטמיאמי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: