אא

"אל על Protect": השירות החדש שיטיס אתכם בראש שקט

מדובר בתוספת גמישות לכרטיס הטיסה שתאפשר לבטל את הנסיעה מכל סיבה. כמה יעלה לכם השירות החדש של אל על?

צילום: יחצ אל על צילום: יחצ אל על

אל על משיקה היום (א') שירות חדש ללקוחותיה - אל על Protect. מדובר בתוספת גמישות לכרטיס בעלות של 19 דולר ליעדים קצרי טווח (עד 6.5 שעות טיסה כולל) ו-29 דולר עבור יעדים ארוכי טווח.

על החזרת השירות המבוקש פרסמנו כאן בשבוע שעבר. 

רכישת השירות החדש, האפשרית במועד רכישת כרטיס הטיסה בלבד, מקנה ללקוחות גמישות בתנאי הביטול של כרטיס הטיסה. כך למשל, במקרה של ביטול הנסיעה מטעם הלקוח מכל סיבה, 'אל על Protect' יאפשר החזר של מלוא עלות כרטיס הטיסה, לשובר זיכוי עבור רכישה עתידית, ללא דמי ביטול. בנוסף לעלות כרטיס הטיסה,  הזיכוי יינתן  גם בגין עלות מוצרים נלווים שנרכשו כגון הושבה וכבודה. ביטול הנסיעה לצורך קבלת השובר יתאפשר עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. ללקוחות FLY CARD והנוסע המתמיד, תתאפשר רכישת השירות גם באמצעות נקודות.

החברה יוצאת עם שירות 'אל על Protect' שיאפשר הזמנת כרטיסי טיסה זמן רב מראש, וללא דאגות. לקוח שרכש את תוספת 'אל על Protect' ויבטל את כרטיסו בהתאם לתנאי השירות, יקבל שובר זיכוי שתוקפו עד 31 בדצמבר 2024, וניתן לרכוש באמצעותו טיסות הממריאות עד שנה קדימה מיום מימוש השובר. בנוסף, שובר הזיכוי אינו שמי ומאפשר רכישת כרטיסי טיסה בעבור כל אדם, לפי החלטת הלקוח.

בקשת הביטול וההחזר לשובר תתאפשר באופן דיגיטלי מלא באתר החברה. מימוש השובר יתאפשר בכל עת באמצעות כל סוכני הנסיעות ובאתר אל על.

השירות זמין לרכישה במעמד הזמנת כרטיס הטיסה בלבד, במגוון ערוצי המכירה. השירות תקף לכלל טיסות אל על וסאן דור, בכל מחלקות השירות (ביעדים שבהם ישנן משפחות מחיר יתאפשר השירות לרוכשי כרטיס תיירים מסוג Classic בלבד). השירות לא יהיה זמין עבור כרטיסי טיסה מסוג Lite, כרטיסי בונוס, וכן בטיסות קודשייר המופעלות על ידי חברה זרה.

סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, שלומי זפרני: "שירות 'אל על Protect' הוא צעד נוסף ומשמעותי בשיפור חווית הלקוחות שלנו. הזמנת כרטיס טיסה  בשילוב השירות החדש, תאפשר ללקוחותינו להזמין טיסות חודשים מראש, במחירים נוחים, ולהבטיח פתרון פשוט לכל בעיה שתצוץ. אנו שמחים להמשיך ולהגדיל את מגוון המוצרים והשירותים המוצעים ללקוחותינו תוך מתן הבחירה להתאמה אישית של הנסיעה בהתאם לצרכיהם ותוך יצירת נוחות וגמישות מקסימאלית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: