אא

אל על: הקברניט גינצבורג הושעה עד סוף חודש מאי ולא יפקד על טיסות בחודש יוני

סוף לפרשת הקברניט דורון גינצבורג לאחר שהליך השימוע הסתיים. בנוסף להשעיה, גינצבורג קיבל נזיפה חמורה ועונש על תנאי ובחודש יוני לא יפקד כלל על טיסות

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

הסתיים הליך השימוע של דורון גינצבורג שפיקד על ״טיסת הסערה״ של חברת אל על לניו יורק בחודש שעבר.
ביום חמישי האחרון, הודיעה החברה לקברניט כי עד סוף חודש מאי לא יטוס, סך הכל חודש מאז הטיסה לניו יורק. בחודש יוני לא יוכל לפקד כלל על טיסות החברה.
בחברה נתנו לגינצבורג גם מכתב נזיפה חמור ועונש על תנאי במידה שמקרה דומה יחזור, אזי יפתח נגדו הליך משמעתי שבסופו ימצא את עצמו כנראה מחוץ לחברה.

כזכור, גינצבורג אמר לנוסעים במהלך טיסה 007 של אל על מתל אביב לניו יורק ב-18 באפריל: "דברים כמו השואה יכולים לקרות רק בדיקטטורות. מדינת ישראל נלחמת על הדמוקרטיה שלה בימים אלה". דבריו עוררו סערה רבתי ומיד עם נחיתת המטוס בניו יורק הוא קיבל זימון לשימוע מהנהלת החברה. במהלך הטיסה גיצבורג שעודכן על הסערת שדבריו חוללו, מיהר להתנצל בפני הנוסעים ואמר: ״אני מודע לחשיבות יום השואה והגבורה, וביום זה כולנו מתייחדים עם זיכרון השואה והקורבנות. ברצוני להבהיר כי לא הייתה לי כל כוונה לפגוע. אני מבקש להתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע מדבריי".

כזכור, גורמים בסביבת טייסי אל על, אמרו בשבוע שעבר לפספורטניוז, כי הם "מקווים שאף גורם בכיר ככל שיהיה לא ישפיע על החלטת הנהלת אל על בעניין גינצבורג".


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלטייסי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: