אא

"גינצבורג לקח אחריות, הבין שלא צריך לערבב בין הדברים לעבודה באל על"

בסביבת טייסי החברה אומרים לפספורטניוז כי הקברניט "עבר תקופה לא קלה, אך הוא למד. החברה הייתה עניינית בטיפול שלה במקרה"

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל

אתמול (א'), כפי שפרסמנו לראשונה, באה אל סיומה פרשת קברניט אל על, דורון גינצבורג, שאמר ביום השואה האחרון במהלך טיסה 007 של אל על מתל אביב לניו יורק: "דברים כמו השואה יכולים לקרות רק בדיקטטורות. מדינת ישראל נלחמת על הדמוקרטיה שלה בימים אלה". דבריו אלה עוררו סערה רבתי ועם נחיתת המטוס בניו יורק הוא קיבל זימון לשימוע. לאחר מכן, גינצבורג התנצל על דבריו, "אני מודה לחשיבות יום השואה והגבורה, וביום זה כולנו מתייחדים עם זיכרון השואה והקורבנות. ברצוני להבהיר כי לא הייתה לי כל כוונה לפגוע. אני מבקש להתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע מדבריי".

החברה החליטה אתמול להשעות את הקברניט בן ה-63, עד סוף חודש מאי ולא לאפשר לו לפקד על טיסות בחודש יוני. בהליך השימוע גינצבורג קיבל גם מכתב נזיפה חמור. הבוקר אומרים לפספורטניוז בסביבת הטייסים, "גינצבורג לקח אחריות. הוא עבר תקופה מאוד לא קלה אך למד. הוא הבין שלא צריך לערבב בין הדברים לעבודה באל על. החברה הייתה עניינית בטיפול שלה במקרה בהתחשב במציאות הסביבתית. הוא עם הפנים להמשיך האלה".

טייסי החברה שליוו מקרוב את הליך השימוע של גינצבורג ותמכו בו בתקופה האחרונה, מרוצים מההליך שהחברה ביצעה תוך הפעלת שיקול דעת ושלא נכנעה ללחצים גדולים שהופעלו עליה מצד פוליטיקאים בכירים שביקשו לפטר את גינצבורג.

מדובר בקברניט, כאמור בן 63, לשעבר מפקד טייסת ובן לניצולי שואה שהתנצל על הדברים שאמר בטיסה האמורה ולכן באל על הסתפקו בענישה שביצעה. גם טייסי החברה הבהירו להנהלת החברה שלא יקבלו ניסיון לפטר את גינצבורג בגלל מקרה שכזה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלטייסי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: