אא

פסטיבל הספורט והגיימינג חוזר לאקספו דובאי

פסטיבל הספורט והמשחקים השנתי חוזר ויתקיים בין ה-21 ל-25 ביוני 2023 באקספו-סיטי. מטרת הפסטיבל היא לחגוג את תעשיית משחקי המחשב, הטלפון והקונסולה ולקדם את מעמדה של דובאי כמרכז עולמי לספורט וירטואלי וגיימינג

פסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים בדובאי. צילום: יחצ פסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים בדובאי. צילום: יחצ

מלבד שפע האטרקציות שיש לדובאי להציע לכל תיירי העולם, המגיעים לנפוש ביוני, יוכלו לקחת חלק גם בפסטיבל הגיימינג הגדול, שיתקיים באקספו-סיטי של דובאי.

הפסטיבל יכלול טורנירי e-sports אזוריים, אתגרי משפיענים, מופע אינטראקטיבי, ואירוע נטוורקינג שיסייע לבנות קשרים עסקיים בין חברות מכל העולם. 

זו השנה השנייה לקיום פסטיבל הספורט והמשחקים של דובאי, מאז שהושק בשנת 2022, והפעם הוא מציע שטח גדול יותר לגיימרים ופסגת Game Expo מעודכנת, שתעזור למנהיגים אזוריים להצמיח יחד את תעשיית המשחקים הווירטואליים.

פסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים בדובאי. צילום: יחצפסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים בדובאי. צילום: יחצ

הפסטיבל מאורגן בשיתוף עם PG Connects וחברת Steel Media LTD, שמנהלת את אירועי Pocket Gamer Connects. בפסטיבל יתקיימו דיונים בנושאים העומדים על סדר היום בתעשיית המשחקים, כמו טכנולוגיות בינה מלאכותית חדשות, Metaverse, ו-Web3, וידובר בו גם על המגמות העדכניות ביותר בפיתוח ומוניטיזציה של משחקים.

בנוסף, במסגרת תכנית המעורבות בחינוך, סטודנטים בבתי ספר ובאוניברסיטאות יזכו לחקור כיצד משחקים וירטואליים יכולים לטפח כישרונות ולייצר מסלולי קריירה חדשניים. התלמידים ישתתפו באתגרי מיינקראפט חינוכיים, יקשיבו להרצאות קריירה, ויקיימו תחרות קידוד שכוללת גמר בשידור חי בו ישתתפו משפיעני רשת.

פסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים בדובאי. צילום: יחצפסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים בדובאי. צילום: יחצ

אחמד אל חאג'ה, מנכ"ל דובאי פסטיבלים ומפעל קמעונאי: "אנו שמחים לארח את המהדורה השנייה של פסטיבל הספורט והמשחקים האינטראקטיבי של דובאי, בעקבות הצלחת האירוע בשנה שעברה. בהשראת המטרה של המנהיגות בעלת החזון שלנו להפוך את דובאי לעיר הטובה בעולם לבקר, לחיות בה, ולעבוד בה, הפסטיבל מחזק עוד יותר את מעמדה של דובאי כמרכז האזורי העליון לספורט אלקטרוני וגיימינג. מכיוון שאזור זה הוא אחד משווקי המשחקים הצומחים ביותר בעולם, DEF הוא פסטיבל שנתי שהרבה מצפים לו, הבונה מורשת לחברות e-sport וחברות בידור אינטראקטיביות, וסוללת את הדרך לתוכן חדשני באיכות גבוהה שיאפשר לחובבי e-sports מכל העולם ליהנות מחוויית המשחק האולטימטיבית."

למידע נוסף על פסטיבל הספורט והמשחקים של דובאי 2023, היכנסו לאתר.

פסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים בדובאי. צילום: יחצפסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים בדובאי. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: