אא

אתיופיאן איירליינס השיקה קו חדש לאטלנטה – החמישי לארצות הברית

הקו לנמל אטלנטה, נמל התעופה העמוס ביותר בעולם, של החברה אחרי: שיקגו, ניוארק, ניו יורק וושינגטון הבירה, צפוי להזרים 70 מיליון דולר לכלכלה המקומית

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אתיופיאן איירליינס השיקה את הקו החדש לג'ורג'יה בארצות הברית, מנמל התעופה הבינלאומי אדיס אבבה בולה (ADD) לנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה (ATL).

אטלנטה היא היעד החמישי של החברה בארה"ב, אחרי שיקגו, ניוארק, ניו יורק וושינגטון הבירה. בהתחשב בהגבלות ההמראה בבולה, חברת התעופה תפעיל את הטיסה שלה לכיוון אטלנטה עם עצירת ביניים בנמל התעופה הבינלאומי של דבלין (DUB).

נמל התעופה הבינלאומי בולה נמצא בגובה רב (2,324 מ'), ולכן המטוסים דורשים משקל המראה נמוך יותר עם פחות דלק. זו הסיבה שרוב הטיסות של החברה לצפון אמריקה צריכים עצירת ביניים באירלנד. הטיסה לכיוון אטלנטה נמשכת כמעט 18 שעות. עם זאת, הטיסה חזרה ישירה ונמשכת יותר מ-14 שעות.

החברה מפעילה בקו את מטוס הבואינג 787-9 שלה עם 315 מושבים, והוא פועל 4 פעמים בשבוע. אטלנטה ידועה כשדה התעופה העמוס ביותר בעולם בתנועת נוסעים, ואתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה ביותר באפריקה, עשויה להצליח מאד בקו. ההשפעות הכלכליות של הקו צפויות להזרים 70 מיליון דולר לכלכלה המקומית.

הקו החדש של החברה יפעל בימי שלישי, חמישי, שבת וראשון, כאשר טיסות החזרה יפעלו בימי שני, רביעי, שישי ושבת.

ראש עיריית אטלנטה, אנדרה דיקנס, חגג את הגעתה של אתיופיאן: "השירות החדש של אתיופיאן איירליינס לנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה הוא ניצחון נוסף עבור העיר שלנו, כאשר אנו ממשיכים לפתח ולהרחיב את השירות האווירי שלנו לאפריקה. בזמן שאנו חוגגים את החיבור החדש של הערים העשירות והדינמיות של אטלנטה ואדיס אבבה, אנו מצפים לשותפות חזקה ומוצלחת עם השותפים החדשים שלנו באתיופיה".

כאן נזכיר שחברת אתיופיאן איירליינס מיוצגת בישראל באופן בלעדי על ידי טל תעופה, והיא גאה בעובדה שלא הפסיקה לטוס לישראל אפילו ליום אחד

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיופיאן איירליינסאטלנטה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: