אא

לראשונה: ישראייר מקצה אופציות למניות החברה ל-52 מטייסיה

טסים לשותפות: במסגרת הסכם שנחתם בין החברה לטייסיה בשיא משבר הקורונה, סוכם כי בהמשך לקיצוץ בשכרם של הטייסים, הם יקבלו מניות עם הנפקת החברה. כעת ההסכם הזה יוצא אל הפועל

לוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראייר. צילום: ספיר פרץ לוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראייר. צילום: ספיר פרץ

טייסי ישראייר הופכים לראשונה שותפים ובעלי מניות בחברת התעופה.

ישראייר גרופ, בעלת השליטה בישראייר, מקצה סך כולל של 5.670,440 מיליון כתבי אופציה ל-52 טייסי ישראייר. כתבי האופציה ניתנים למימוש ל-5.670,440 מיליון מניות רגילות.

מדובר במימוש הסכם שנחתם בטרום הנפקת החברה, בזמן שיא משבר הקורונה, בו הסכימו הטייסים כי בהמשך לקיצוץ בשכרם החברה תקצה להם בתמורה מניות. כעת זה יוצא אל הפועל.

בחברה מסבירים כי, "מטרת התכנית לקדם את טובת החברה ויעדיה באמצעות מתן תמריצים ותגמול לניצעים והגדלת מחויבותם לחברה, בכדי לעודד אותם להמשיך ולתרום לחברה ובכדי שיהיה להם עניין קנייני בהצלחה ארוכת הטווח של החברה, בפיתוח עסקיה והשאת תוצאותיה, תוך שימור מנהלים ועובדים לאורך זמן".

במסגרת התכנית, דירקטוריון החברה אישר בסך הכל להקצות עד 20.000,000 מיליון ניירות ערך, לרבות כתבי אופציה לא סחירים, ללא תמורה, הניתנים למימוש, בהנחת מימוש מלא, לעד 20.000,000 מיליון מניות רגילות של החברה, שוות בזכויותיהן לכל דבר ועניין למניות רגילות של החברה.

מוקדם יותר הבוקר (א') פרסמנו כאן כי מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, ימונה במקביל גם כמנכ"ל ישראייר גרופ ויהיה זכאי להקצאת כ-3 מיליון כתבי אופציה של ישראייר גרופ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירטייסי ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: