השקה מלכותית: מאות נטלו חלק בערב לרגל השקת מטוס הבואינג 777 בקו ת"א-אמסטרדם
חברת התעופה שתפעיל לראשונה בקו מת"א מטוס רחב גוף מסוג בואינג 777-200 אירחה בבית שגריר הולנד בכירים מענף התיירות והמגזר העסקי בישראל. האירוע כלל תצוגת אופנה שיוצרה במיוחד ע"י המעצב דרור קונטנטו בהשראת ערכי הקיימות. צפו בסרטון
חברת התעופה KLM קיימה אירוע השקה מיוחד בבית השגריר ההולנדי Hans Docter לרגל התחלת הפעלת מטוסי הבואינג 777 רחבי הגוף בקו תל אביב-אמסטרדם, ושדרוג חוויית הטיסה בקו המבוקש של החברה. לרגל טיסת הבכורה שתחל ב-30 במאי, KLMחברה למעצב האופנה דרור קונטנטו, שייצר עבור האירוע תצוגת אופנה ייחודית בהשראת חברת התעופה וערכי הקיימות והמיחזור, וכללה שמלות שעוצבו בהשראת מדי הדיילות של KLM ושהוצגו במהלך האירוע.
באירוע בבית שגריר הולנד בהרצליה פיתוח, נטלו חלק בכירים מענף התיירות והתעופה בישראל ומהמגזר העסקי, לקוחות החברה ושותפים אסטרטגיים
"המטוס החדש מהווה בשורה של ממש לשוק הישראלי, שייהנה בקיץ הזה משירות משודרג גם במחלקת התיירים, ובמיוחד במחלקת העסקים" מסר אלון נטע, המנהל המסחרי של אייר פראנס KLM בישראל. "לא במקרה בחרנו לחגוג את השקת המטוס החדש עם מעצב האופנה דרור קונטנטו - דרור הוא מעצב על אשר פועל גם בתחום הקיימות וייצור שמלות מבדים ומוצרים מתכלים, ומייצג ערכים שחשובים גם לחברת התעופה."
KLM שואפת להיות חברה מובילה ביצירת עתיד בר-קיימא של תעשיית התעופה. לכן KLM נוקטת באמצעים חדשניים לצמצום טביעת הרגל האקולוגית שלה, בשיתוף פעולה הדוק עם כלל בעלי העניין בתעשיית התעופה – על ידי הגברת שימוש בדלק ממוחזר (SAF), ניהול הפחתת המשקל במטוסים, ניהול שרשרת האספקה ומחזור הפסולת, ניהול פרוייקטי נטיעות של יערות, ועוד. KLM מחויבת להפחית את פליטות הפחמן הדו חמצני ב-30% עד לשנת 2030 (בהשוואה לשנת 2019).
"אני מאמין כי האופנה והקיימות הם שני עולמות שלא ניתן להפריד ביניהן", מסר המעצב "ולכן בחרתי להציג קולקציה חדשנית שעשתה שימוש בחומרים טבעיים ומתאימים לסביבה, וחגגה את היכולת המרשימה של האופנה להשתלב בסביבה טבעית ולתת לה לפרגן לכדור הארץ. אני מאמין כי יש לנו את הכח לשנות את העולם דרך האופנה ולהוביל את הדרך בכיוון הקיימות והטבע".
נכחו באירוע המנהל המסחרי האזורי Wouter Gregorovich ומנהלת השיווק האזורית של חברת התעופה ההולנדית, Lucia Impiccini.
קבוצת פספורט שימשה כמדיה פרטנר באירוע והוציאה לאור מגזין ייחודי לאירוע מנייר ירוק ממוחזר המתחבר לערכי הקיימות של חברת התעופה. בגב כל אחד מהמגזינים הופיע קוד QR, המוזמנים סרקו אותו ושניים מהם זכו בכרטיס טיסה מתנת KLM.
אחת מגולות הכותרת של הערב המרשים שהפיק הצוות של KLM בישראל בראשותם של אלון נטע ורינת חי ברקן היה מנוע של מטוס, שהוצב בכניסה לחצר בית השגריר, והמוזמנים הצטלמו לידו, זאת כדי לדמות תחושת טיסה וכל הנלווה לה.