תל אביב 21°c
ניו יורק 10°c
לונדון 4°c
פריז 1°c
ברלין 1°c
אתונה 20°c
לרנקה 21°c
אא

ITA Airways מתחדשת: מטוס האיירבוס ה-A330neo הראשון הצטרף לצי

ה-A330neo מרחיב את צי המטוסים ארוכי הטווח של ITA Airways המונה 68 מטוסי איירבוס ויחל לפעול בחודש הבא כדי לשרת את היעדים הבין-יבשתיים החדשים של חברת התעופה

צילום: ITA Airways צילום: ITA Airways

טקס המסירה של איירבוס A330-900 הראשון של ITA Airways נערך בסוף השבוע במרכז המסירה של איירבוס בטולוז, בנוכחות בכירי חברת התעופה הלאומית האיטלקית שקבוצת לופטהנזה רכשה 41% ממניותיה בשבוע שעבר.

איירבוס סיפקה לחברת הדגל של איטליה את ה-A330neo הראשון עם תצורה מלאה עבור ITA Airways והיחיד מסוגו.

"היום השותפות האסטרטגית עם איירבוס לוקחת צעד אחד קדימה. אני שמח להיות כאן באופן אישי במטה טולוז לרגל מסירת האיירבוס A330neo הראשון שנבנה במלואו על פי עיצוב תא הנוסעים החדש של ITA Airways" אמר פרנצ'סקו פרסיצ'ה, קצין טכנולוגיה ראשי של ITA Airways. "עם איירבוס, ספקית המטוסים הייחודית לצי שלנו, יצרנו סינרגיה מיוחדת מההתחלה, הכוללת תחומים שונים של שיתוף פעולה ופיתוח עסקי, תמיד במטרה לממש ניידות אווירית מודרנית, נוחה וחסכונית יותר בדלק, מאובזרת. עם טכנולוגיות מתקדמות".

האיירבוס החדש של ITA Airways מוקדש לג'לינדו בורדין, רץ המרתון והאלוף האולימפי.

בחברת ITA מציינים כי ה-Airbus A330neo ״הוא אמת המידה של החברה במונחים של טכנולוגיה, דיגיטציה, חדשנות, יעילות ועיצוב והביטוי האולטימטיבי של Made in Italy״.
תא הנוסעים עטור פרסים – המספק את הרמות הגבוהות ביותר של נוחות ומרחב תא נוסעים מוגדל, מערכת תאורה חדשה, מערכות בידור משוכללות בטיסה וקישוריות WiFi מלאה בכל תא הנוסעים. הוא כולל תצורה של שלוש מחלקות: עסקים, עם 30 מושבים, פרימיום עם 24 מושבים, ומחלקת תיירים עם 237 מושבים, מתוכם 36 מוקדשים ל-Comfort Economy. כל 30 המושבים במחלקת העסקים נשכבים במלואם לתוך מיטות שכיבה שטוחות, עם גישה ישירה למעבר.

חללי פנים בעיצוב וולטר דה סילבה – ביטוי מושלם לזהותו החדשה של מוביל הדגל, חללי הפנים מציעים את המאפיינים הסגנוניים של המותג במטרה לספק את הצורך ב'התמקדות באדם', כאשר עיצוב תא הנוסעים זורם בצורה חלקה בין המחלקות.

מערכת IFE מתקדמת מצוידת בכל המושבים, הכוללים מסך מגע בגודל 17.3 אינץ' (בעסקים), 15.6 אינץ' (בפרימיום אקונומי) ו-13.3 אינץ' (במחלקת תיירים) עם מסך מגע בעל השתקפות נמוכה עם 4K רזולוציה (מערכת IFE Rave) לחוויית משתמש חלקה. הודות למערכת החדשה, הלקוחות יוכלו לצפות במידע על היעד באמצעות מפת תלת מימד אינטראקטיבית וליהנות ממגוון תכני אודיו ווידאו לפי דרישה, סרטים, סדרות טלוויזיה ומוזיקה.

קיימות: הגעתו של ה-A330neo הקל, השקט והיעיל יותר מסמנת צעד חשוב נוסף בתוכנית הקיימות של ITA Airways, אשר צופה צי הכולל 80 אחוז מטוסים מהדור החדש עד סוף 2026. ה-A330neo מספק הפחתה של 25 אחוזים בצריכת דלק ופליטת CO2 למושב בהשוואה למטוסים מהדור הקודם. התוכנית תאפשר לחברה להפוך לחברת התעופה הירוקה ביותר באירופה עד שנת 2026. במונחים של טכנולוגיה מתקדמת.

A330neo הראשון של ITA Airways מחזק עוד יותר את האסטרטגיה של חברת התעופה לבנות צי שכולו מטוסי איירבוס, כאשר 68 מטוסים פועלים כעת.

ה-A330neo החדש מרחיב את צי המטוסים ארוכי הטווח של ITA Airways ויחל לפעול ביוני כדי לשרת את היעדים הבין-יבשתיים החדשים של חברת התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ita Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: