אא

ה-777 של KLM כבר כאן: מהבוקר, מטוס רחב גוף בקו ת״א-אמסטרדם

עם מטוס מלא ב-320 נוסעים, חברת התעופה ההולנדית חנכה הבוקר את הטיסה הראשונה מת"א עם מטוס רחב גוף שיאפשר לנוסעים הטסים דרך אמסטרדם ליהנות משירות משודרג לאורך כל נסיעתם. צפו בתמונות והסרטונים מהטקס בנתב"ג

צילום: חן גלילי צילום: חן גלילי

חברת התעופה ההולנדית KLM החלה להפעיל מהיום מטוס רחב גוף מסוג בואינג B777-200 בקו מישראל.

הנוסעים בקו אמסטרדם תל אביב ייהנו מעתה מחוויית טיסה משודרגת במטוסי בואינג B777-200 הנחשבים לבין הטובים והנוחים בעולם. הטיסות עם מטוסי אלו יפעלו מדי יום, בהתאם ללוח הזמנים הרגיל של החברה.

הבוקר (שלישי) חנכה החברה את הקו בטקס חגיגי בנמל התעופה בן גוריון בהשתתפות הנהלת החברה. המטוס המריא מת"א מלא ב-320 נוסעים.

צילום: חן גליליצילום: חן גלילי

צילום: חן גליליצילום: חן גלילי

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז
צילום: חן גליליצילום: חן גלילי
צילום:חן גליליצילום:חן גלילי

מהחברה נמסר כי לוח הזמנים והמוצרים המשודרגים יאפשרו לנוסעים הטסים דרך אמסטרדם ליהנות משירות משודרג לאורך כל נסיעתם, ומחיבור מהיר ליעדי המפתח של KLM בכל רחבי העולם.
מטוס הבואינג B777-200, מציע חוויית טיסה משופרת – תא הנוסעים מציע מרחב גדול
יותר ונוחות רבה יותר בכל המחלקות, גידול במרחב האישי במחלקת העסקים ובמחלקת תיירים מסכים אישיים לכל נוסע וכן שירות WIFI.
במחלקת העסקים 34 מושבי מיטה באורך של כ- 2 מטר, מסך אישי LCD בגודל 16 אינץ ותפריט ארוחות ויינות בוטיק לבחירה. הנוסעים במחלקת העסקים ייהנו משירות הSky Priority עם תורים מקוצרים בעמדות הבידוק, עדיפות בעלייה ובירידה מן המטוס ומטרקליני העסקים בתל אביב, אמסטרדם ויעדי ההמשך.

במחלקת התיירים 286 מושבים עם הטיית מושב של 120 מעלות ומסך אישי בגודל 9 אינץ', ומתוכם 40 מושבי אקונומי קומפורט עם הטיית מושב מוגדלת של 125 מעלות, ומרווח שגדול ב-10 סנטימטר ממושבי תיירים רגילים. מושבי אקונומי קומפורט זמינים לרכישה לכלל נוסעי מחלקת תיירים כמושב מועדף.

KLM שואפת למלא תפקיד חשוב ביצירת עתיד בר-קיימא של תעשיית התעופה. לכן החברה נוקטת באמצעים חדשניים לצמצום טביעת הרגל האקולוגית שלה, בשיתוף פעולה הדוק עם כלל בעלי העניין בתעשיית התעופה – על ידי הגברת שימוש בדלק ממוחזר (SAF), ניהול הפחתת המשקל במטוסים, ניהול שרשרת האספקה ומחזור הפסולת, ניהול פרוייקטי נטיעות של יערות, ועוד. KLM מחויבת להפחית את פליטות הפחמן הדו חמצני ב-30% עד לשנת 2030 (בהשוואה לשנת 2019).

לרגל ההשקה החברה אירחה בשבוע שעבר בבית שגריר הולנד בכירים מענף התיירות והמגזר העסקי בישראל. האירוע כלל תצוגת אופנה שיוצרה במיוחד ע"י המעצב דרור קונטנטו בהשראת ערכי הקיימות.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: חן גליליצילום: חן גלילי

צילום: חן גליליצילום: חן גלילי
צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLMאייר פראנס KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: