אא

קבוצת פספורט חתמה על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם החברה האירופית Aviation Event

חברת המדיה מקיימת כנסים בתעשיית התעופה והפוליטיקה בין היתר על מנת למצוא פתרונות לסוגיות מורכבות שענף התעופה עוסק בהן. החברה האירופית שותפה בנוסף לחברות המדיות הגדולות באירופה

Marcel Riwalsky, אפרת דורון ו- Patrick Mulder של צילום: Aviation Event Marcel Riwalsky, אפרת דורון ו- Patrick Mulder של צילום: Aviation Event

קבוצת פספורט חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת המדיה והכנסים Aviation Event. ההסכם נחתם היום, במהלך האסיפה הכללית ה-79 של יאט״א, ארגון התעופה הבינלאומי המתקיימת באיסטנבול, בהשתתפות בכירים מ-300 חברות תעופה מרחבי העולם וכן בכירי וקברניטי תעשיית התעופה העולמית.

צילום: Aviation eventsצילום: Aviation events

החברה האירופית שנוסדה ב-2007 מקיימת כנסים שונים למנהיגים עסקיים בתעשיית התעופה והפוליטיקה בנושאים אקטואליים שגם עוסקים בפתרונות לסוגיות רבות הקשורות לענף התעופה. Aviation Avent מאפשרת לאנשי מקצוע בתחום התעופה, מומחים בתחום ומקבלי החלטות מובילים ובכירים בתעשיית התעופה מכל העולם גישה לכל ההיבטים של התעשייה.

כיום Aviation-Event, הינה פלטפורמת כנסים, מדיה ורשתות חברתיות מובילה לנסיעות בינלאומיות ותעשיית התיירות.

Aviation-Event הוא לא רק אחד מהכנסים השנתיים המובילים לתעשיית התעופה אלא גם פלטפורמת תקשורת למקבלי החלטות, מומחים ותאגידים המבקשים למקם את עצמם בתחום התעופה.

Aviation Event מורכבת ממנהלי תעופה מובילים ויועצי תעשייה אשר חתמו על התחייבות קולקטיבית לפיתוח תעשייה בת קיימא עבור כל חברי תעשיית התיירות ולקוחותיה.

המנכ"ל של החברה הוא Marcel Riwalsky ואחד השותפים הפעילים בה הוא Patrick Mulder המוציא לאור בהולנד של verkeersbureaus.info פלטפורמה שמעוררת השראה לטיולים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורטמגזין פספורטפספורט עיתון התיירות והתעופה של ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: