אא

השבוע כנס יאט״א ה-79: "איסטנבול תהפוך לבירת התעופה של העולם״

נציגי יותר מ-300 חברות התעופה, פקידי ממשל בכירים ושותפים אסטרטגיים יגיעו לכנס השנתי של יאט״א (IATA)- ארגון התעופה הבינלאומי, שנפתח באיסטנבול ולאחריו יתקיים כנס ״הפסגה של התעופה העולמית״. פספורטניוז גם יהיה באירוע החשוב של התעופה העולמית ב-2023 וידווח ישירות ✈️

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

פסגת תעופה עולמית באיסטנבול.

ארגון התעופה הבינלאומי (IATA), קיים את האסיפה הכללית השנתית ה-79 לשנת 2023 בהשתתפות בכירי ומנהלי חברות התעופה בעולם. לאחר האסיפה הכללית תתקיים גם פסגת התעופה העולמית, בחסותה ובאירוחה של חברת התעופה הטורקית פגסוס איירליינס.

באירוע, שיתקיים החל מיום ראשון ועד יום שלישי הקרוב (4-6 ביוני), ישתתפו בכירי וקברניטי תעשיית התעופה העולמית, נציגי יותר מ-300 חברות התעופה החברות ב-IATA, פקידי ממשל בכירים, שותפים אסטרטגיים, ספקי ציוד ומדיה.

חברות תעופה ייפגשו כדי לסקור את ההתאוששות של התעשייה מהקורונה, לתכנן את הדרך לעתיד בר-קיימא יותר, לדון בהזדמנויות של טכנולוגיה להניע יעילות, ולהבין את האתגרים העומדים בפניהם. תעופה זה חשוב. חיבור העולם גם כשהפערים הגיאופוליטיים מעמיקים היא משימה חיונית הדורשת חברות תעופה רווחיות, בטוחות, יעילות ובנות קיימא. התוצאות של האסיפה הזו חייבות לקבוע את הכיוון לתעופה גלובלית יעילה יותר", אמר ווילי וולש, מנכ"ל IATA.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

יו"ר מועצת המנהלים של פגסוס איירליינס, ויו"ר מועצת הנגידים של IATA, מחמט ט. נאן, אמר: "אנו גאים מאוד לארח את שותפי התעשייה שלנו בעיר הגדולה איסטנבול ומצפים לקבל את כולם כאן בברכה, במיוחד כאשר אנו מסתכלים קדימה לציון הדרך של המטוס ה-100 שלנו במלאת 100 שנה לרפובליקה של טורקיה בהמשך השנה. תעשיית התעופה התאחדה כדי לסייע לתושבי טורקיה להשתקם לאחר רעידת האדמה הטרגית בפברואר. כעת התעשייה מתכנסת כדי לדון בנושאים חיוניים, כגון: למטרה לאפס את פליטות הפחמן בשנת 2050, המגוון של התעשייה, ההתאוששות התפעולית שלנו מהקורונה, ונושאים רבים אחרים."

פסגת התעופה העולמית תתכנס מיד לאחר האסיפה הכללית, ותיפתח בפאנל בהנחייתו של ריצ'רד קווסט מ-CNN, שיכלול את: גרג פורן (מנכ"ל אייר ניו זילנד), איבון מנזי מקולו (מנכ"ל רואנדאייר), ג'ון וו. דיטריך (נשיא ומנכ"ל אטלס אייר) וקמפבל ווילסון ( מנכ"ל Air India).

בנוסף לנושאים מרכזיים, בהם תטפל פסגת התעופה, כגון: קיימות, אתגרים תפעוליים, שוקי אנרגיה משתנים ועוד, גולת הכותרת יהיה טקס הפרסים בחסות קטאר איירווייס, שיוקיר ארגונים ויחידים המסייעים להניע את יוזמת by202525 על מנת להפוך את תעשיית התעופה למאזנת יותר בין המינים.

זו הפעם השנייה בה מתארחת האסיפה הכללית של IATA באיסטנבול, לאחר שהתארחה בה בפעם הקודמת ב-2008.

"מאז שהיינו לאחרונה באיסטנבול, טורקיה הפכה למעצמת תעופה עולמית מדהימה. חברות התעופה שלה מובילות את הדרך בקישוריות אזורית ובינלאומית, ונמל התעופה החדש והמפואר שלה מבייש את חוסר ההשקעה של מדינות אחרות בשדות התעופה. אין ספק שחשיבותה של טורקיה לתעופה העולמית תמשיך לגדול באופן משמעותי", אמר ווילי וולש.

גם פספורטניוז ייטול חלק באירוע הכי חשוב של תעשיית התעופה בעולם לשנת 2023 וידווח החל ממחר אחה״צ ישירות מאיסטנבול.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IATAאיסטנבולווילי וולש

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: