אא

״חוזרים לרווחיות ב-2024״: וירג׳ין אטלנטיק משיקה קווים חדשים

חברת התעופה הבריטית הכריזה על קווים חדשים, כשהיא מתכננת לחזור לרווחיות בשנת 2024. החזרה לרווחיות בין היתר הודות לקווים, ולגיל הממוצע של צי המטוסים שהולך ויורד הודות לקליטת מטוסים חדשים

וירג׳ין אטלנטיק. צילום: shutterstock וירג׳ין אטלנטיק. צילום: shutterstock

חברת Virgin Atlantic משיקה קווים חדשים על פני שלוש יבשות. חברת התעופה מנצלת את הביקושים הרבים לטיסות בינלאומיות, ולקוחתיה יהנו כעת מ-250 אלף מושבים נוספים ברחבי הרשת בהשוואה ל-2019.

שי וייס, מנכ"ל Virgin Atlantic אמר: "אנו נרגשים להכריז על מגוון קווים חדשים על פני שלוש יבשות, המעניקים ללקוחותינו את ההזדמנות לטוס בסגנון עם Virgin Atlantic. על ידי מינוף הכוח של השותפים האסטרטגיים שלנו, והודות למטוסי ה-A350 וה-A339 החדשים שלנו, הלקוחות יכולים לסמוך על וירג'ין אטלנטיק שתחבר אותם למקום בו הם צריכים להיות, וליהנות מחוויית לקוח יחודית, התוכנית שלנו ממצבת אותנו לחזור לרווחיות ב-2024".

הקו הראשון והחדש לדרום אמריקה: סאו פאולו

רשת הקווים הבינלאומית של חברת התעופה תזכה לחיזוק בעקבות הקו הראשון והחדש לדרום אמריקה, עם טיסה יומית מלונדון הית'רו לסאו פאולו, ברזיל. אחת הערים המאוכלסות ביותר בעולם, סאו פאולו היא ביתם של עסקים רב לאומיים, המספקת ללקוחות ארגוניים ולנוסעים עסקיים את ההזדמנות לטוס בסגנון של וירג׳ין.

העיר מפורסמת כבירת האוכל של ברזיל, עיר שוקקת חיים המציעה שפע של חוויות אמנויות ותרבותיות. מעמדה של ברזיל כמדינת היבוא והיצוא מספר אחת בדרום אמריקה יהפוך גם את סאו פאולו ליעד פופולרי במטענים, עם מספר טונות של קיבולת בכל יום. Virgin Atlantic מצפה לשאת משלוחים קבועים של חלקי מכוניות, תרופות, מזון ומוצרים חקלאיים/

בנגלור: היעד השלישי של וירג׳ין בהודו

לצד סאו פאולו, החברה תשיק קו חדש לבנגלור, שיהפוך ליעד השלישי של חברת התעופה ולטיסה היומית הרביעית להודו. מאז 2019, Virgin Atlantic הגדילה את הקיבולת להודו ב-250%, אזור הצמיחה הגדול ביותר של חברת התעופה מחוץ לארצות הברית. ההשקה בקיץ 2024, והוספת קו חדש זה פירושה שחברת התעופה תציע 500,000 מושבים (בסך הכל) בכל שנה בין בריטניה להודו, בעוד שהשת״פ הממוצלח שלה עם חברת התעופה IndiGo, החברה המובילה בהודו, עומד על 34 יעדים ברחבי המדינה. 

בנגלור היא מרכז טכנולוגי צומח במהירות ואחד מהשווקים הארגוניים הגדולים בהודו. השירות החדש יציע טיסות נוחות וחווית פרימיום לנוסעים המתחברים דרך לונדון הית'רו ליעדים ברחבי צפון אמריקה, כולל סיאטל, סן פרנסיסקו וניו יורק JFK, עם וירג'ין אטלנטיק ושותפתה, חברת Delta Air Lines.

״להיט בקרב לקוחות הפנאי״: Virgin Atlantic חוזרת לדובאי

כפי שפורסם בפספורטנניוז, בשבוע שעבר הודיעה החברה על חזרתה לדובאי, הפועלת עונתית מאוקטובר עד מרץ ארבע פעמים בשבוע. חברת התעופה צופה שהנתיב החדש יהיה להיט בקרב לקוחות פנאי, ויתפוס ביקוש מוגבר לחופשות פרימיום ביעדים שטופי שמש. בנוסף ללקוחות הטסים, וירג'ין אטלנטיק תציע 20 טונות של קיבולת מטען בכל טיסה. 

נמל התעופה מנצ'סטר, ביתה של Virgin Atlantic בצפון בריטניה, ייהנה מקווים חדשים עם השקה מחדש של טיסות בין מנצ'סטר ללאס וגאס, שלוש פעמים בשבוע. 

במקביל לצמיחת רשת הנתיבים, הודות לשני המטוסים האחרונים שלה  ה-איירבוס A350 ו-A330neo - גיל הצי הממוצע של מטוסי החברה יעמוד על 6.5 שנים בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקVirgin Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: