אא

רומא-וושינגטון: חברת התעופה ITA Airways חונכת קו חדש

חברת התעופה האיטלקית, ITA Airways חונכת קו חדש מרומא לוושינגטון. את הקו יבצע המטוס החדש של החברה, ה-Airbus A330neo

צילום: ITA Airways צילום: ITA Airways

חברת התעופה ITA מציינת את השקת הטיסה הישירה החדשה מרומא לוושינגטון. טיסת הבכורה הופעלה באמצעות מטוס ה-Airbus A330neo החדש, המטוס הראשון שנבנה לחלוטין על פי עיצוב תא הנוסעים החדש של ITA. כדי לחגוג את השקת הקו הבין יבשתי החדש וכניסת המטוס החדש לשירות, נערך טקס גזירת סרט בשער היציאה בנוכחות פיירפרנצ'סקו קארינו, סגן נשיא מכירות בינלאומיות של ITA Airways, כריסה וסטרלונד, סגנית נשיא בכיר.

כדי להדגיש עוד יותר את חשיבות הקשר החדש בין צפון אמריקה לאיטליה, ITA Airways הייתה שותפה לחגיגות היום הלאומי של איטליה שנערכו אתמול בשגרירות איטליה בוושינגטון. לרגל האירוע אמרה שגרירת איטליה בוושינגטון, מריאנג'לה זאפיה: "החיבור החדש של ITA והתוכניות להרחיב את הרשת שלה בארה"ב הם צעדים חשובים ומיוחלים שמקרבים את אמריקה עוד יותר לאיטליה ומאפשרים לנו לחזק לא רק את זרמי התיירות אלא גם את היחסים הפוליטיים, הכלכליים והתרבותיים בין שתי המדינות שלנו".

הקו הישיר החדש של ITA Airways וושינגטון-רומא פועל כעת עם חמש טיסות הלוך ושוב בשבוע ויציע טיסות בשיא עונת הקיץ, מה-1 באוגוסט עד ה-28 באוקטובר 2023. חברת התעופה האיטלקית שואפת להפוך לאופציה מספר אחת הן עבור הקהילה האיטלקית בוושינגטון והן עבור הקהילה העסקית המקומית והבינלאומית הפועלת בבירת ארה"ב, על ידי מתן גישה ישירה לאיטליה, אירופה ולאזור הים התיכון כולו, דרך המרכז שלה בכתובת נמל התעופה רומא פיומיצ'ינו.

עבור ITA, זו תהיה תהיה שנה של השקעות במונחים של פעילות בין-יבשתית, עם השקת טיסות ישירות חדשות מרומא לא רק לוושינגטון אלא גם לסן פרנסיסקו, החל מיולי, ולריו דה ז'נרו, באוקטובר. ההתרחבות של ITA Airways בקווים ארוכי טווח היא אחד מעמודי התווך של האסטרטגיה של חברת הדגל האיטלקית, שכן היא מניעה את הרווחיות ובו בזמן מגדילה את הפעילות לטווחים קצרים, ותורמת להכפלת הקיבולת של הרשת הבין יבשתית שלה.

ארה״ב: השוק האסטרטגי ביותר של ITA אחרי איטליה

ארצות הברית היא השוק הבינלאומי הראשון של ITA Airways והאסטרטגי ביותר אחרי איטליה, כמו גם המדינה עם המספר הגבוה ביותר של אזרחים ממוצא איטלקי. לכן, טיסות ישירות מצפון אמריקה לאיטליה הן לא רק מסלולי טיול לנסיעות פנאי ועסקים אלא גם אמצעי להגיע לקהילה האיטלקית הרחבה יותר בארה"ב ולהתחבר אליה.

עם טיסות ישירות המקשרות את רומא פיומיצ'ינו ומילאנו מלפנסה לניו יורק, מיאמי, בוסטון ולוס אנג'לס, ITA Airways שואפת להפוך לחברה המועדפת בין צפון אמריקה לאיטליה ודרך רומא לשאר אירופה והים התיכון. בנוסף, עם היעדים החדשים בצפון אמריקה שיפתחו הקיץ מרומא פיומיצ'ינו לוושינגטון וסן פרנסיסקו, החברה תפעיל 122 טיסות שבועיות בין צפון אמריקה לאיטליה בשיא עונת הקיץ.

הודות להסכם שיתוף הקוד עם דלתא, ישנם יותר מ-100 יעדים פנים-ארציים שנוסעי ITA Airways יכולים לגשת אליהם דרך המוקדים המקומיים של חברת התעופה האמריקאית, עם 40 יעדים המשרתים דרך ניו יורק JFK ומספר לא פחות משמעותי של קישורים מבוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס , וושינגטון, שיכולה לענות על הצרכים של רוב נוסעי העסקים והנופש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ita Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: