אא

הקיץ של קפריסין: רכבת אווירית בין ישראל לקפריסין עם יותר מ-100 טיסות שבועיות

זה עומד להיות הקיץ של קפריסין. כבר עכשיו, יוצאות 81 טיסות שבועיות מנתב"ג ללרנקה ופאפוס וביולי-אוגוסט המספר יזנק ליותר מ-100 טיסות שבועיות, כאשר גם משדה״ת בחיפה צפויות להמריא לאי השכן 3 טיסות יומיות. פספורטניוז עושה לכם סדר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

קפריסין, שכנתנו הקרובה והפופולרית, הפכה זה מכבר ליעד תיירות מוביל לנופש הישראלי. מזג האוויר הדומה, התשתית התיירותית המפותחת, מגוון האטרקציות, המלונות המטופחים וחופי הים השמורים וכמובן, הטיסה הקצרצרה – רק 40 דקות - מגדילים מדי שנה את כמות הישראלים הבוחרים לנפוש באי. גם חברות התעופה, הישראליות והזרות, הבינו את הפוטנציאל הגלום בנתיב הקצר ובביקוש הגואה של הישראלים. 

כבר עכשיו תחילת חודש יוני - עוד לפני חודשי הקיץ, יוצאות מנתב"ג לקפריסין 81 טיסות שבועיות. מספר זה צפוי לזנק עוד יותר למעל 100 טיסות שבועיות החל מהחודש הקרוב ועד סוף הקיץ וחגי תשרי, שיחולו באמצע ספטמבר.

פרוטארס קפריסן. צילום: אופל דורוןפרוטארס קפריסן. צילום: אופל דורון
צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

ולא רק מנתב"ג. גם מנמל התעופה בחיפה תצאנה בעונת הקיץ טיסות משולבות בחבילות נופש, שתופעלנה בשיתוף פעולה של איסתא וישראייר. עפ"י המתוכנן, החל מ-22 ביוני ועד אחרי החגים, תצאנה מחיפה ללרנקה ופאפוס 3 טיסות ביום, 6 ימים בשבוע. היום העמוס ביותר בטיסות לקפריסין הוא יום א' - 17 טיסות, ואחריו יום ה' לנופשי הסופ"ש – 15 טיסות. בכלל קפריסין כבר הפכה בשנתיים האחרונות ליעד מבוקש בקרב האירופאים, הסינים והאמריקאים שרבים מהם רכשו נדל״ן בעיקר בעיר לימסול שהפכה למרכז של חברות עסקיות מכל העולם והמחירים בה מגיעים כבר לרמה של תל אביב.

ברבעון הראשון של 2023 הגיעו מהארץ לקפריסין כ-55,000 תיירים מישראל המהווים גידול בתנועת התיירים מישראל בסדר גודל של מעל 173% לעומת אשתקד וגידול של יותר מ-100% לעומת שנת 2019 שהייתה שנת שיא לתיירות בקפריסין. בשנת 2022 ביקרו בקפריסין 277,397 ישראלים, 5% בלבד פחות ממספר השיא (293,746) שנרשם בשנת 2019 טרום משבר הקורונה. בשנת 2020 בתקופת משבר הקורונה ביקרו 27,272 ישראלים בלבד בקפריסין ואילו בשנת 2021 הגיעו מישראל 82,098 תיירים לאי השכן.

כאמור, כבר בימים אלה ממריאות מנתב"ג 81 טיסות שבועיות לשני נמלי התעופה בקפריסין - 54 ללרנקה ו-27 לפאפוס שאותן מבצעות 9 חברות תעופה מתחרות בקווים לקפריסין: 

9 חברות תעופה מתחרות,
עשרות טיסות שבועיות 
טוס איירווייס
16 טיסות שבועיות
14 ללרנקה ו-2 לפאפוס.
ריינאייר
16 טיסות שבועיות
כולן לפאפוס.
אל על/סאן דור
18 טיסות שבועיות
13 ללרנקה ו-5 לפאפוס.
בלו בירד
7 טיסות שבועיות
5 ללרנקה ו-2 לפאפוס.
וויזאייר
7 טיסות שבועיות (טיסה יומית)
כולן ללרנקה.
סייפרוס איירווייס
7 טיסות שבועיות (טיסה יומית)
כולן ללרנקה
7 טיסות שבועיות (טיסה יומית)
כולן ללרנקה
ישראייר
5 טיסות שבועיות
3 לפאפוס ו-2 ללרנקה.
אג'יאן איירליינס
2 טיסות שבועיות 
כולן ללרנקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןפספורט 744-קפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: