אא

ריינאייר נגד ״אוזלת היד״ של האיחוד האירופי: ״ביטלנו 400 טיסות בעקבות שביתת פקחי האוויר בצרפת״

חברת הלואו קוסט ביטלה מאות טיסות בעקבות שביתת פקחי האוויר בצרפת. מייקל אולירי, גינה שוב את חוסר נקיטת הפעולה מצד האיחוד האירופי ואמר: ״הצרפתים יכולים לקחת את הרכבת, או את הרכב, אבל האנשים שטסים מעל גבולות צרפת, נאלצו שוב לסבול את ביטולי הטיסות״

ריינאייר. צילום: 123rf ריינאייר. צילום: 123rf

לאחר יותר מחודש מאז הפגנות ה-1 במאי, איגודי העובדים הצרפתיים שבתו היום שוב (שלישי), נגד רפורמות הפנסיה השנויות במחלוקת של הממשלה. בין ינואר למאי, במיוחד בחודש מרץ, ננקטו בצרפת פעולות שביתה נרחבות במגזרים שונים, כשאיגודי העובדים נאבקו ברפורמת גיל הפנסיה, שיעלה מ-62 ל-64.

כתוצאה מהשביתות של פקחי הטיסה בצרפת, חברת ריינאייר נאלצה לבטל היום 400 טיסות בעקבות השביתה. ״בלתי אפשרי להגן על כך שטיסות נוסעים מאירלנד לאיטליה, מפולין לפורטוגל או מספרד לגרמניה מתבטלות רק בגלל שהצרפתים רוצים לתעדף את טיסות הפנים שלהם, ולבטל את כל יתר הטיסות. אנחנו מכבדים את זכותה של בקרת התעבורה הצרפתית לשבות, אבל טיסות פנים צרפתיות, או טיסות מקומיות לצרפת צריכות להיות מבוטלות. הצרפתים יכולים לקחת את הרכבת, או את הרכב, אבל האנשים שטסים מעל גבולות צרפת, נאלצו לסבול את ביטולי הטיסות, וזאת מכיוון שהוועדה האירופית בראשות אורסולה פון דר ליין לא תנקוט בפעולה״, אמר מייקל אולירי, מנכ״ל חברת ריינאייר.

חברת ריינאייר הגישה בסוף חודש מאי עצומה לנציבות איחוד האירופי, עליה עבדה ביתר שאת בחודשים האחרונים. כזכור, בחודש שעבר דובר ריינאייר יצא במתקפה חריפה על האיחוד האירופי, בטענה כי ״אינו עושה דבר כדי לאפשר את הטיסות לצרפת״, וזאת בשל שביתות בקרי האוויר שהובילו לביטול אלפי טיסות. העצומה, עליה חתמו 1.1 מיליון אזרחים אירופאים ונקראת "הגנו על טיסות יתר - שמרו על שמי האיחוד האירופי פתוחים", קוראת לנשיאת הנציבות של האיחוד האירופי, אורסולה פון דר ליין, להגן על חופש התנועה של אזרחי האיחוד במהלך שביתות חוזרות של פקחי הטיסה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ryanairריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: