אא

לבלות באבו דאבי מבלי לפתוח את הארנק

החל מפלאים אדריכליים, דרך מבצרי חוף ועד לטיולי ערב - באבו דאבי תמצאו שפע של אטרקציות לקיץ הקרוב

מבצר אל ג'אהילי. צילום: DCT מבצר אל ג'אהילי. צילום: DCT

במסגרת קמפיין הקיץ של לשכת התיירות של אבו דאבי, ריכזנו עבורכם כמה מן המקומות והאטרקציות שאפשר ליהנות מהם באבו דאבי, לגמרי בחינם. 

ג'בל חפית

ג'בל חפית (Jebel Hafit) מתנשא לגובה של 1,249 מטרים, מה שהופך אותו להר הגבוה ביותר באבו דאבי, והשני בגובהו באיחוד האמירויות. הטיפוס הוא חינמי, במסלול מסולע ומעניין, ובפסגת ההר נגלה מולכם נוף עוצר נשימה.

ג'בל חפית. צילום: DCTג'בל חפית. צילום: DCT

מבצר אל ג'אהילי

מבצר אל ג'אהילי (Al Jahili Fort) שבאל עין הוא אחד המבצרים הגדולים באיחוד האמירויות. הוא ממוקם כשעה וחצי נסיעה ממרכז העיר אבו דאבי, ונבנה במהלך המאה ה-19. במשך עשרות שנים המבצר שימש בית מגורים לבני משפחת אל נהיאן שהייתה בשלטון. לפני כשש שנים עבר שיפוץ מקיף, ומאז הפך למרכז תרבות ואטרקציה תיירותית, עם מגוון תערוכות ופעילויות. בין השאר, תוכלו להשתתף בו בסדנאות אמנות כמו סדנת יצירה באדמה, שפותחות חלון למלאכות יד מסורתיות ולהיסטוריה של אבו דאבי.

ציורי קיר באל קטארה

מרכז האומנויות אל קטארה (Al Qattara Arts Centre) ממוקם גם הוא בעיר הגנים אל עין. מרכז האומנויות הזה ממלא תפקיד ייחודי בסצנה התרבותית של אל עין, והוא לא רק מקום שמציג אמנות, אלא גם מאפשר ליצור אותה. וכדי להמחיש את האפשרויות הטמונות במקום לאמנים, באל קטארה נפתחה לא מזמן תערוכה בנושא "מתחת לפני הים", בה 20 אמנים מאיחוד האמירויות מציגים ציורי קיר ענקיים.

ציורי קיר אל קטארה. צילום: DCTציורי קיר אל קטארה. צילום: DCT

מסגד שייח' זאיד הגדול

במסגד שייח זאיד הגדול (Sheikh Zayed Grand Mosque) תוכלו לסייר בחינם בליווי מדריך מקומי, שיספק מידע ותובנות על הדת והתרבות שהשפיעו על איחוד האמירויות במשך מאות שנים.

פארק אום אל אמרת

אחרון חביב ברשימה הוא יעד חובה לכל ההורים והילדים. פארק אום אל אמרת (Umm Al Emarat) הוא אחד הפארקים הגדולים באבו דאבי, והוא שוכן במיקום נוח במרכזה. הפארק הוא מקום בילוי אידיאלי למשפחות, ואתם תמצאו בו מגוון אטרקציות ומתקנים שמתאימים לכל גיל. בין השאר, יש בפארק גן בוטני, פינת ליטוף ואמפיתיאטרון שבו מתקיימים אירועים ומופעים מוזיקליים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: