אא

אל על תחסוך מעל כמיליון דולר לשנה בהקמת מתקן הסימולטור בישראל

כיום שעת הכשרה של טייס עולה כ-300 אירו, כאשר טייס חייב לעבור הכשרה פעמיים בשנה. בזכות העברת ההכשרה לישראל, החברה תחסוך את השהות בחו"ל, טיסות, תשלום ימי עבודה. כל הפרטים על העסקה החשובה

מתקן הסימולטורים. צילום: דוברות אל על מתקן הסימולטורים. צילום: דוברות אל על

כפי שפרסמנו, אל על תחנוך בחודשים הקרובים את מתקן הסימולטורים לטיסה המתקדם ביותר בישראל, ומהמתקדמים בעולם. המתקן אשר ייתן מענה לציי מטוסי ה-787 וה-737 שמופעלים על ידי החברה, יוקם ע"י חברת AFG האמריקאית, המתמחה בהקמה ותפעול של סימולטורים מתקדמים ומרכזי הדרכה לטייסים בתחום התעופה האזרחית ברחבי העולם ומפעילה 11 סימולטורים ברחבי העולם.

חברת אל על צפויה לחסוך כמיליון דולר בשנה על העברת טייסי החברה לעבור הכשרה במתקן הסימולטר שמקימה חברתAFG עבור החברה באזור התעשייה בשוהם.

כיוון שהקמת מתקן שכזה עולה כ-10 מיליון דולר, וכל נטל העלות על AFG, העסקה מצוינת עבור אל על.

כיום שעת הכשרה של טייס במתקן כזה עולה כ-300 אירו, כאשר טייס נדרש לעבור פעמיים בשנה הכשרה של 8 שעות כל פעם, כאשר זה מתחלק על פני יומיים.

בנוסף על כך, לחברת אל על יש כ-600 טייסים, שעד כה נדרשו לטוס לחו"ל למתקני ההכשרה, והחברה נאלצה לשלם את המלון, האש"ל, השהות בחו"ל, הוצאות הנאמדות במעל כמיליון דולר לשנה.

זאת ועוד, כאשר המתקן יהיה בישראל, הזמינות מבחינת הכשרת הטייסים תהיה גבוהה באופן משמעותי ותיתן פתרון למקרים בהם מתקן ההכשרה עמוס, כפי שקרה לא פעם במקרים בעבר. כך לדוגמא, לאחר מגיפת הקורונה, כאשר חברות התעופה בעולם חזרו לעבוד, מתקני ההכשרה היו עמוסים מאוד, ולא פעם זה פגע בטייסים, שהמתינו לעבור את ההכשרה.

חברת AFG תוכל להכשיר במתקן טייסים של חברות נוספות וכך להחזיר את ההשקעה הגדולה שלה בהקמת המתקן, בתחזוקה השוטפת שלו ובהוצאות השונות הכרוכות בכך.

עם זאת, חברת ישראייר לדוגמא, לא תוכל להכשיר את טייסיה במתקן זה, כי הוא מיועד רק לטייסי בואינג, כאשר טייסי ישראייר טסים באיירבוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: