מיאמי בשיא: 26.5 מיליון תיירים. נבחרה לעיר ״הטעימה״ בעולם לשנת 2022
בשנה שעברה עברו בשדה״ת של מיאמי 50.7 מיליון נוסעים, שהגיעו מ-176 יעדים ישירים מרחבי העולם. 100 חברות תעופה מפעילות טיסות ישירות אל מיאמי וממנה. עוד נתונים ועדכונים מיריד התיירות במיאמי, בכתבה
במסגרת WTE Miami, תערוכת הנסיעות העולמית של מיאמי (World Travel Expo Miami), הנערכת השבוע במרכז הירידים נחשפו היום (שלישי) נתונים מרשימים על התיירות הנוסקת לעיר. כזכור, קבוצת פספורט נבחרה להיות "מדיה פרטנר" לאירוע החשוב בו משתתפים מאות חברות תיירות ותעופה מכל העולם.
נותנת החסות הראשית לכנס היא חברת אמריקן איירליינס, שמיאמי מהווה בסיס חשוב עבורה. בכנס נחשפו הבוקר נתונים מעניינים על התיירות העולמית והמקומית בשנת 2022 והרבעון הראשון של 2023. כך למשל, שדה התעופה של מיאמי הכניס לכלכלת פלורידה בשנת 2022, 31.9 מילארד דולר. בשנה שעברה עברו בשדה 50.7 מיליון נוסעים, עם 176 יעדים ישירים אל מיאמי מרחבי העולם. מאה חברות תעופה מפעילות טיסות ישירות אל מיאמי וממנה.
כמו כן, מיאמי נבחרה בירת הקולינריה העולמית לשנת 2023, לדברי רשויות התיירות בעיר הרבה בזכות שיתוף הפעולה עם מדריך המישלן החדש של העיר שהביא לעיר תיירים רבים.
נתוני תיירות באזור מיאמי בשנת 2022
בכנס נחשפו נתונים מרתקים על התיירות הנכנסת למיאמי.
26.5 מיליון מבקרים פקדו את העיר אשתקד, והם הוציאו 20.8 מיליון דולר בזמן שהותם - מתוכם 1.8 מיליון דולר במיסים. כ-32% מהכנסות המיסוי של מיאמי מגיעות מתיירים, והתיירות תומכת במעל 146 אלף מקומות עבודה. המבקרים במיאמי ״מכניסים כסף רב לעיר, משלמים חלק נכבד מהמיסים ומאפשרים לתושבי מיאמי ליהנות משירותים משופרים ואיכות חיים גבוהה יותר״, נמסר על ידי רשויות התיירות של מיאמי.
מלונאות במיאמי ברבעון הראשון של שנת 2023
למרות שכמות התיירים המתאכסנים במלונות ב-2023 ירדה ב-5% מהשנה הקודמת (מ-75.9% תפוסה ל-72.1% תפוסה), הרווחים היומיים הממוצעים עלו ב-28.8% ל-253.11 דולרים ליום. גם הרווחים לכל חדר פנוי עלו ב-22.4%, והגיעו ל-182.55 דולרים לחדר. נתונים אלו ממקמים את מיאמי המקום הראשון בארה"ב בתחום המלונאות - אם נתעלם לרגע מאחוזי התפוסה, בהם טמפה גוברת על מיאמי ב-0.2% בלבד.
בירת המזון העולמית לשנת 2022
אחד ההיבטים החשובים ביותר בחופשה הוא איכות המזון והמסעדות ביעד. מיאמי נבחרה בתור היעד עם האוכל הטוב ביותר בשנה החולפת - "Bon appetit food city of the year".
לשכת המבקרים של מיאמי
התערוכה ממומנת, בין השאר, בידי "לשכת הכנסים והמבקרים של מיאמי רבתי" (GMCVB), שהיא לשכת השיווק הרשמית והמוסמכת של מיאמי ונגזרותיה, כולל מיאמי ביץ'. היא אחראית על מכירות בתחום התיירות, חיזוק עסקים מקומיים, שיפור רמת החיים של התושבים וחיזוק הכלכלה.