אא

פרסום ראשון: אל על מרחיבה את שיתוף הפעולה עם JetBlue

במסגרת הרחבת ההסכם, החל מעתה הקוד של חברת JetBlue יוצב בטיסות אל על, מה שיאפשר לנוסעים להתחבר ממגוון רחב של יעדים בארה"ב לטיסות של אל על לת"א עם הקוד של החברה האמריקאית

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אל על וחברת JetBlue מרחיבות את שיתוף הפעולה.

מרק קווליר, מנהל צפון אמריקה של אל על, שהודיע לאחרונה על החלטתו לסיים את תפקידו בחברה בשל סיבות אישיות, חשף במהלך כנס התיירות והתעופה- WTE במיאמי , כי אל על מרחיבה את שיתוף הפעולה עם JetBlue ומעתה היא תציב את הקוד של JetBlue בטיסותיה. נוסעי החברה האמריקאית יוכלו לטוס כעת מיעדים שונים בארה״ב בטיסות של JetBlue ולהתחבר לטיסות של אל על עם אותו קוד של JetBlue. כך למשל, נוסע שטס עם JetBlue משיקגו לניו יורק יוכל להמשיך עם מספר טיסת JetBlue בטיסת אל על לארץ ולקבל נקודות על כך.

שיתוף הפעולה שנחתם עוד בחודש נובמבר 2014 בין החברות, כאמור יורחב וישרת עוד יותר את הנוסעים, כאשר יציע רשת רחבה של טיסות בתוך אמריקה. בתוך כך, מעתה שיתוף הפעולה יהיה דו צדדי ונוסעי JetBlue יוכלו להשתמש בנקודות שלהם בטיסות אל על. כזכור, Jetblue רכשה לא מכבר את חברת Spirit Airlines לפי שווי של 3.8 מיליארד דולר.

משמאל: קווליר עם מנכ״ל Miami Convention Visitors Bureau. צילום: פספורטניוזמשמאל: קווליר עם מנכ״ל Miami Convention Visitors Bureau. צילום: פספורטניוז

קווליר סיפר לפספורטניוז בכנס במיאמי בו קבוצת פספורט הינה Media Partner: "שיתוף הפעולה המצוין של אל על עם JetBlue יהיה על בסיס ארוך טווח, אנחנו כבר עובדים איתם שנים בצורה טובה ונמשיך כך. מעתה הלקוחות שלנו ייהנו מאפשרויות חדשות לטיסות באמריקה. זה מאוד מרגש אותנו שנוכל להציע עוד יותר ללקוחות שלנו." קווליר החמיא מאוד להנהלת אל על על השנה וחצי בה הוא נמצא בחברה ואמר ״אני לא ממש עוזב, אלווה את החברה ואשאר כיועץ ככל שידרש עד למציאת מחליף, אל על חברה מדהימה ומיוחדת״, אמר לפספורטניוז (הראיון המלא עם קווליר מחר בפספורטניוז).

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

עוד סיפר קווליר כי קיים ביקוש רב לקו החדש לפורט לודרדייל, עליו פורסם לפני מספר חודשים וכי כרגע מתוכנן לפעול רק בעונת החגים בספטמבר ואוקטובר, עם זאת החל מאפריל 2024 החברה עשויה להפעיל קו טיסות קבוע ליעד זה. ״אנשים מבינים את היתרון והחשיבות של פורט לודרדייל בזכות המיקום הגיאוגרפי שלה. אנשים רבים גם מבינים שפלורידה היא לא רק מיאמי, היא קרובה יותר לטמפה, מייפלס, לפאלם ביץ' ודיסני. מפורט לודרדייל יש לנו גם נוסעי קרוזים רבים״.

כזכור, הקו החדש שיופעל במטוס ה- B787 Dreamliner יציע קישורים נוחים לטיסות בתוך ארה"ב ולמרכז ודרום אמריקה. זאת בנוסף למשפחות הטסות לטיולים בפלורידה הכוללים את הדיסני וכעת יוכלו ליהנות מיעד נוסף במדינה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: headerאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: