אא

אמירייטס יוצאת במבצע לרגל חגיגות שנה לפעילותה בישראל

אמירייטס, שהטיסה בשנה האחרונה בקו ת"א-דובאי-ת"א מעל 300 אלף נוסעים, תצא בין התאריכים 26-28 ביוני במחירי מבצע לטיסות היוצאות עד 31 באוגוסט. כל המחירים בכתבה

A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

חברת התעופה אמירייטס (Emirates) מציינת השבוע שנה לפעילותה בישראל. לרגל כך, אמירייטס מדווחת היום (ה') על תעריפים מיוחדים מ-26 ביוני ועד 28 ביוני לטיסות היוצאות עד 31 באוגוסט 2023. מחירי טיסות הלוך ושוב למספר יעדים שונים כמו מוסקבה, סין, הודו, ריו דה ז'ניירו וסיישל במחירים של החל מ-643 דולר למחלקת תיירים והחל מ-2,350 דולר למחלקת עסקים, כולל מיסים.

אמירייטס מציעה גם תעריף נסיעה מיוחד לדובאי, מעתה ועד ה-31 ביולי לטיסות היוצאות עד ה-31 באוגוסט 2023. התעריפים המיוחדים של החל ב-369 דולר למחלקת תיירים ו-1,800 דולר למחלקת עסקים, תקפים בטיסות היומיות של החברה בקו תל אביב-דובאי.

מאז טיסת הבכורה, שנחתה בתל אביב ב-23 ביוני 2022, הגבירה אמירייטס את פעילותה וכיום מפעילה 3 טיסות יומיות. 3 הטיסות היומיות של אמירייטס, שהטיסה בשנה האחרונה כ-300 אלף נוסעים בקו ת"א-דובאי-ת"א, מציעות 14,700 מושבים בשבוע. בנוסף, למטוסי החברה יש קיבולת מקסימלית של עד 20 טון לטיסה במטוס בואינג 777-300ER המשמשים לייצוא סחורות תוצרת ישראל.

כמו כן, החברה מציעה גישה למגוון של 140 יעדי המשך ברחבי העולם בהם גם יעדים רחוקים כמו אוסטרליה, הפיליפינים וייטנאם, תאילנד, יפן והמלדיביים. זאת ועוד, כמעט 45,000 ישראלים נרשמו לתוכנית הנאמנות Skywards של אמירייטס.

מוחמד לוטה, מנהל אזור ישראל באמירייטס: "תל-אביב הייתה יעד שרצינו לשרת זמן רב, ואף שהיינו בטוחים שהוא יהיה פופולרי, ההצלחה התעלתה בהרבה על הציפיות שלנו. על ידי הוספת הקו הזה ליתר הקווים הבינלאומיים שלנו, שאפנו לייצר קישוריות רבה יותר אל ומישראל, עם התמקדות ביעדים במזרח. הביקושים העקביים מוכיחים שהיה צורך בשוק שאמירייטס הצליחה לתת לו מענה. אנחנו מחויבים לישראל לטווח הארוך ומצפים להמשיך ולשרת נוסעים ישראלים שיבחרו 'לטוס טוב יותר' עם אמירייטס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: