אא

"מאמינים שנשבור בקיץ הזה שיא בכמות הנוסעים ומכוונים לחצות את רף המיליון נוסעים"

אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר אופטימי לקראת העונה שבפתח: "באוגוסט נראה ביקושי שיא ואנחנו נרגשים לחזור לאלבניה, להטיס עשרות אלפים למונטנגרו, שארם א שייח׳ וגאורגיה"

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר משדר אופטימיות ערב תחילת העונה. בראיון מיוחד לפספורט אומר מנכ"ל חברת התעופה: "אנחנו לא רואים האטה בביקושים, אלא קנייה חכמה ומבוקרת".

אורי, איזו עונה אתה צופה?

"יצאנו לדרך לקיץ שגרתי. אנחנו זוכרים, מטבע הדברים, את הקיץ הקודם עם ביקושי שיא ומחירי שיא. אלו, היו חריגים ותוצאה ישירה של היציאה מהקורונה. הקיץ הנוכחי שגרתי, הוא מושפע יותר מעיתוי תשעה באב שמשפיע על המחצית השנייה של חודש יולי. באוגוסט נראה ביקושי שיא ורמת מחירים גבוהה במעט מהקיץ של שנת 2019. אנו מאמינים שנשבור בקיץ הזה שיא בכמות הנוסעים ומכוונים לראשונה לחצות את רף המיליון נוסעים בישראייר".

מה הם היעדים הפופולאריים?

"באופן טבעי, אנו נאמנים לאסטרטגיה שלנו, ואורך הסבב הממוצע שלנו בקיץ הנוכחי ינוע סביב חמש וחצי שעות. בין היעדים המובילים נמצא את יוון - אתונה והאיים, שם חנכנו לאחרונה את בתי המלון שרכשנו בשותפות עם רשת מלונות בראון, לרודוס  וקורפו תצטרף חאניה שבכרתים. מעבר לאלו אנו נרגשים לחזור לאלבניה, להטיס עשרות אלפים למונטנגרו, שארם וגאורגיה".

האם מרגישים את המצב הכלכלי?

"המצב הכלכלי, שיעורי הריבית ושערי החליפין מורגשים. השוק בוגר, מתון ומשווה מחירים. אנחנו לא רואים האטה בביקושים, אלא קנייה חכמה ומבוקרת. אנשים שתכננו חופשה יקרה מתפשרים על חופשה ביעדים קרובים יותר, אך לא מוותרים על החופשה שלהם בחו"ל".

מה הכי מטריד אותך?

"זה קיץ ראשון שאנחנו פחות מוטרדים משערי החליפין וממחירי הדלקים, אלא מהנעשה בתוך המדינה. המצב הביטחוני נפיץ. סיבוב הטילים האחרון בחודש מאי עלה לנו מיליונים, ואני מקווה ומתפלל שלא יהיה סבב שני בשיא העונה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: