אא

השביתה בז׳נבה הסתיימה: SWISS מצפה לחזרה לפעילות מלאה

עובדי נמל התעופה של ז'נבה, כולל פקחי הטיסה, יצאו, ביום שישי 30.6, לשביתה בין השעות 06:00 ל-10:00 בבוקר. כעת SWISS יוצאת בעדכון מיוחד לאחר שהשביתה הסתיימה

מטוס SWISS. צילום: 123rf מטוס SWISS. צילום: 123rf

על רקע שביתת עובדי נמל התעופה של ז׳נבה בין השעות 06:00 ל-10:00 היום (שישי) ה-30 ביוני, חברת התעופה SWISS ביטלה כ-18 טיסות, וטיסה אחת מוינה נותבה לציריך. עוד החברה הודיעה כי נוסעים שנפגעו מהשביתה, יוכלו לשנות את התאריך ללא עלויות נוספות אם ירצו בכך. ״אנו שואפים להיות שותף נסיעות אמין ודייקן עבור לקוחותינו, ומצטערים על כך שלא הצלחנו לעמוד ביעד זה עקב השביתה. השנה, שביתות הציבו אתגרים משמעותיים במיוחד עבור עובדי SWISS: החברה מעולם לא נאלצה לבטל כל כך הרבה טיסות ברחבי אירופה בעקבות השביתות״, מסרו ב-SWISS.

עתה החברה מעדכנת כי היא מצפה לחזרה לפעילות מלאה החל ממחר (שבת) לאחר שהשביתה הסתיימה. לנוסעים שטיסתם בוטלה, הוצעה טיסה חליפית ללא תשלום.

מוקדם יותר, החברה עדכנה כי העובדים שהכריזו על השביתה עד השעה 10 בבוקר, המשיכו בעבודתם, ומטוסים הצליחו להמריא ולנחות בז׳נבה קצת אחרי השעה 10 בבוקר. עם זאת, ההפרעה כתוצאה מהתנועה האווירית, ממשיכה להשפיע ולגרום לעיכובים. ״אנו נערכים לכל התרחישים האפשריים, כולל הקמת צוות משימה שיעשה כל שניתן כדי למזער את ההשפעה על הנוסעים, גם אם השביתה תימשך. למרות המאמצים, אנו צופים ביטולים נוספים, עיכובים והסטת מסלולים במהלך היום ועד מחר - שבת. כאמצעי זהירות, לא הייתה לנו ברירה אלא להשהות את מכירת הכרטיסים לטיסות בימי שבת וראשון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: