אא

ישראייר צפויה להמשיך להשקיע במלונות בראון והשבחת נכסים

ישראייר על השלמת העסקה עם מלונות בראון: "צעד אסטרטגי חשוב לטובת המשך קידום וחיזוק פעילות ישראייר בתחום התיירות באמצעות רכישת נדל"ן מלונאי ביעדי ישראייר המובילים"

מלון בראון אקרופול. צילום: יחצ בראון מלון בראון אקרופול. צילום: יחצ בראון

ישראייר השלימה את עסקת רכישת 25% מ-5 נכסים מלונאים הפועלים ביוון תחת המותג מלונות בראון. העסקה הושלמה לאחר שישראייר הקדימה בחודש, לסוף יוני, את התשלום האחרון בסך של כ-5.3 מיליון אירו, לקבלת 25% מ-5 הנכסים האמורים. קבוצת בראון מחזיקה בשאר האחוזים. הסכום הכולל ששולם עבור 5 הנכסים המלונאים עומד על כ-14 מיליון אירו.

בישראייר מציינים כי בעקבות ההסכם שנחתם בין הצדדים, קיים צפי, "לבצע השקעות נוספות, לכל הפחות, במלונות בראון, שעניינן בפיתוח, הרחבה והשבחה של הנכסים.  יודגש כי ישראייר רואה את ההחזקה במלונות בראון כצעד אסטרטגי חשוב לטובת המשך קידום וחיזוק פעילות ישראייר בתחום התיירות באמצעות רכישת נדל"ן מלונאי ביעדי ישראייר המובילים".

עוד מציינים בישראיר, "יש בביצוע העסקה בכדי לאפשר לישראייר להתאים את המוצר לקהל לקוחותיה וכן, מאפשר לישראייר להמשיך וליהנות מהשבחת הנכסים".

ישראייר צופה כי בעקבות ביצוע רכישת ההחזקה במלונת בראון במחיר הזדמנותי ורישום מוניטין שלילי, ישראייר תרשום רווח חד פעמי בהיקף של בין 5-8.5 מיליון אירו. הרווח הצפוי, נובע מכך שתהליך איתור הנכסים הושלם במהלך חודש מאי 2021, קרי, בעיצומו של משבר הקורונה, ומכך שהושלמו השיפוצים ב-4 מתוך 5 מלונות בראון, ובהתאם 4 מתוך ה-5 מלונות בראון פעילים. מלון בראון החמישי, שטרם נפתח, מלון Brown Musee, צפוי להיפתח במהלך הרבעון הרביעי של 2023. 

נזכיר כי חברת כלל הפכה להיות באופן רשמי בעלת עניין בישראייר גרופ עם החזקה של כ-5.26% ממניות החברה, עם אופציה לרכישה נוספת של כ-5%. הפכה להיות בעלת עניין עוד לפני השלמת עסקת רכישת חברת התעופה הצ'כית סמארט ווינגס (SmartWings), עסקה שישראייר אמורה להשלים עד מחר, 3 ביולי. כניסתה מעידה על אמון בישראייר בראשות המנכ"ל אורי סירקיס.

הקליקו כאן וקבלו הצצה ראשונה במלון בראון קיוביק אתונה, אחד מ-5 בתי המלון שישראייר נכנסה שותפה בהם. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייררשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: