אא

איש השיווק - יוני 2023: נדב חנין, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של אל על

איגוד השיווק הישראלי בחר בחנין, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של אל על, לאיש השיווק של חודש יוני. "יצר אסטרטגיה פרסומית ומיתוגית חדשה לאל על, עם בחירה מדויקת בפרזנטור חנן בן ארי ונבחרת השגרירים"

נדב חנין. צילום: דוברות אל על נדב חנין. צילום: דוברות אל על

איגוד השיווק הישראלי בחר בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של אל על, לאיש השיווק של חודש יוני 2023. כיוון שיצר אסטרטגיה פרסומית ומיתוגית חדשה לאל על. 

רפורמת "שמיים פתוחים" שהגדילה באופן משמעותי את היצע הטיסות עבור הצרכן הישראלי ולאחריה ופרוץ מגפת הקורונה במרץ 2020, יצרו אתגרים חדשים עבור אל על, שנדרשה לבצע שינויים הן מבחינת המוצר והן מבחינה תדמיתית. אל על הרחיבה ורעננה את צי המטוסים, הכניסה מערכות מולטימדיה חדשות, השיקה קווים ליעדים חדשים ואף בנתה בעזרת השף אסף גרניט תפריט חדש. לצד זה, הושם דגש על שיפור חוויית הטיסה, השירות ושעות טיסה נוחות.

במסגרת הליך ההתחדשות, אל על השיקה שפה מיתוגית חדשה וגויס פרזנטור להשקת המהלך, הזמר חנן בן ארי ונבחרת שגרירים מגוונת, הפונה לכלל הקהל בישראל: בהובלת נועה קירל, ליאור סושרד, חן אמסלם, יעל בר זהר, דנית גרינברג, עדן הראל ועוד. 

ועדת השיווק נימקה את החלטתה בכך ש-67% מהישראלים תפסו את הקמפיין כאמין ושינו את תפיסתם כלפי אל על, ו-84% זכרו היטב את הקמפיין ופרטים רלוונטיים מתוכו - כפי שעלה במחקר אפקטיביות הקמפיין שבוצע ע"י מכון מחקר חיצוני. אל על הצליחה להגדיל את נתח השוק שלה בזכות הקמפיין, כשהשיא היה כאשר אחד מכל ארבעה נוסעים שעברו בנתב"ג טסו עם אל על. כמו כן, בניתוח הנתונים של נתב"ג מתחילת 2023, אל על רשמה עלייה של 3% בנתח השוק מול ארבע חברות התעופה המובילות. 

חנין: "יצרנו שפה מיתוגית ופרסומית מבודלת ועשירה, שמאפשרת לכל מגוון הנוסעים להתחבר אליה ולהרגיש את הסיפור החדש של אל על. הבחירה בחנן בן ארי הייתה טבעית כמי שמייצג את הישראלי היפה ואהוב על כולם. גם בהופעות של חנן וגם בטיסות אל על, ניתן למצוא את הציבור הישראלי מכל הגוונים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: