אא

החל משנה הבאה: 4 טיסות בקו תל-אביב - סיאול

באירוע מיוחד שנערך בתל-אביב הודיעו קברניטי קוריאן אייר על הגדלת תדירות הטיסות. עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן: "נערכים לתת מענה לביקושים הגבוהים בקו"

קוריאן אייר. צילום: רשות שדות התעופה קוריאן אייר. צילום: רשות שדות התעופה

חברת ממן אוויאיישן, נציגת "קוריאן אייר" (Koren Air) בישראל קיימה הערב (שלישי) סמינר חגיגי בתל-אביב לרגל ציון דרך של 100 טיסות השנה בקו תל-אביב – סיאול.

כזכור, בדצמבר 2022 חידשה קוריאן אייר את קו הטיסות לתל-אביב, לאחר משבר הקורונה.

את האירוע החגיגי שהתקיים במלון לייטהאוס תל-אביב, כיבד בנוכחותו שגריר דרום-קוריאה בישראל, מר קים ג'ין-האן, שגריר דרום-קוריאה בישראל, אשר בירך את המשתתפים ובהמשך חשף בפני בכירי הענף ושותפים עסקיים את התכנית האסטרטגית לקידום קשרי התיירות וקווי התעופה בין ישראל לדרום-קוריאה.

גולת הכותרת במהלך האירוע כללה חשיפה מצד הון ג'ון, מנהל הפעילות של קוריאן אייר בישראל, כי החל מאביב 2024 בכוונת החברה לעבור להפעיל את קו תל-אביב סיאול במתכונת של 4 טיסות שבועיות (לעומת 3 טיסות שבועיות כיום) באמצעות מטוסי איירבוס 330-A רחבי גוף.

לדברי, עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן מקבוצת ממן, המשמשת כנציגה הרשמית (GSA) של קוריאן אייר בישראל: "שנת 2023 עומדת להיות שנת שיא בפעילות קוריאן אייר בישראל. כחלק מהרצון לתת מענה לביקושים, אנו נערכים להפעיל את הקו החל מהשנה הבאה במתכונת של 4 טיסות שבועיות".

עוד הוסיף ריינהרדט: "אנו בהחלט מרוצים מהנתונים עד כה שמשקפים עלייה בכל הממדים בהשוואה לשנת השיא ב-2019. בימים אלו, לקראת עונת התיירות שנפתחת בספטמבר, אנו פועלים בשיתוף קורייאן אייר ולשכת התיירות של דרום-קוריאה על מנת לייצר את החבילות האולטימטיביות עבור חברות ישראליות המתמחות בטיולים מאורגנים אל היעד".

בין הבכירים שהגיעו לחלוק כבוד לחברת התעופה: טלי לאופר, מנכ״לית התאחדות סוכני הנסיעות, נחמה רונן, יו"ר קבוצת ממן, עופר בלוך, מנכ"ל קבוצת ממן, יניב קסטן, מנכ"ל הדסים, יגאל אבני מנכ"ל קמינוס, איתמר ניר, מנכ"ל פגסוס, אדם שמויס, סמנכ״ל פלייאיסט ומור סנדרס, מנהל מחלקה עסקית דיזנהויז.

נחמה רונן יו״ר קבוצת ממן, עופר ריינהרדט מנכ״ל ממן אוויאישן,קים ג׳ין האן שגריר דרום קוריאה בישראל, היונג צ׳ון מנכל לשכת התיירות של דרום קוריאה והון ג׳ון נציג קורייאן אייר בישראל. צילום: איציק בירןנחמה רונן יו״ר קבוצת ממן, עופר ריינהרדט מנכ״ל ממן אוויאישן,קים ג׳ין האן שגריר דרום קוריאה בישראל, היונג צ׳ון מנכל לשכת התיירות של דרום קוריאה והון ג׳ון נציג קורייאן אייר בישראל. צילום: איציק בירן

2023: שנת שיא לקוריאן אייר בישראל

מנתונים שהתקבלו באירוע על ידי בכירי לשכת התיירות של דרום-קוריאה בישראל, נחשף כי בחמשת החודשים הראשונים של השנה, הטיסה קוריאן אייר סך כולל של למעלה מ-20 אלף נוסעים מנתב"ג (20,705). השיא נרשם בחודש מאי האחרון, עם היקף פעילות גבוה שהסתכם בכ-5000 נוסעים, שיא שעתיד להישבר במהלך חודשי הקיץ.

על פי החברה, התפוסה הממוצעת בטיסות מישראל במחצית הראשונה של השנה עמדה על כ-85 אחוזים. לשם המחשה, מדובר בנתון הגבוה ביותר מבין כל קווי התעופה שהשיקה החברה במהלך 2023. עוד ציינו בחברה כי בכל 100 הטיסות שהפעילה עד כה בקו תל-אביב – סיאול, לא נרשמו עיכובים מהותיים.

בימים אלה יוצאת חברת קורייאן אייר במבצע בקו תל-אביב – סיאול, במחיר של 785 דולר לאדם להזמנות עד ה-11 ביולי (עבור טיסות היוצאות עד 27 בדצמבר 2023).

בכירי לשכת התיירות הקוריאנית ונציגי ענף התיירות והתעופה, במהלך אירוע חגיגי. מלון לייטהאוס תל-אביב (צ אציק בירןבכירי לשכת התיירות הקוריאנית ונציגי ענף התיירות והתעופה, במהלך אירוע חגיגי. מלון לייטהאוס תל-אביב (צ אציק בירן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: