אא

אמירייטס השיקה את הקו היומי השני שלה בקנדה

חברת התעופה קיימה אמש את טיסת הבכורה שלה למונטריאול, שהפכה ליעד היומי השני של אמירייטס בקנדה אחרי הקו לטורונטו, והיעד ה-14 של החברה באמריקה הצפונית

צילום: יח"צ אמירייטס. פירוט בסוף הכתבה צילום: יח"צ אמירייטס. פירוט בסוף הכתבה

חברת התעופה אמירייטס המריאה אמש (ד') למונטריאול, טיסת הבכורה של החברה לקוויבק, היעד השני שלה בקנדה. הטיסה המריאה ליעד עם יותר מ-340 נוסעים, כולל משלחת VIP ואנשי תקשורת.

הקו היומי החדש למונטריאול משלים את שבעת הקווים השבועיים של אמירייטס לטורונטו, ומעלה את הרשת של אמירייטס באמריקה הצפונית ל-14 יעדים (ובסך הכל ל-18 בכל רחבי אמריקה). השירות יספק לנוסעים לקנדה קונקשן דרך דובאי מיעדים כמו: הודו, וייטנאם, מלזיה, תאילנד ודרום אפריקה, וכמובן גם ישראל.

הקו הישיר בין דובאי למונטריאול צפוי לענות על הביקוש של קהל דמוגרפי מגוון, כולל נסיעות עסקים, חופשות פנאי, בנוסף לביקורי משפחה וחברים של קנדים החיים ועובדים באיחוד האמירויות ובמדינות נוספות. מונטריאול כוללת מספר אוניברסיטאות ברמה בינלאומית, והקו צפוי להיות פופולרי מאוד בקרב סטודנטים מהמזרח התיכון, מערב ומרכז אסיה והמזרח הרחוק.

מנהלי אמירייטס על סיפון טיסת הבכורה: עדנאן קזים, המנהל המסחרי הראשי של אמירייטס; סאלם עוביידאללה, סגן נשיא בכיר לתפעול מסחרי באמריקה, ודייוויד ברוז, סגן נשיא לענייני אווירופוליטיקה ותעשייה. בשדה התעופה נפרד לשלום מהמשלחת ראדה קרישנה פאנדיי, שגריר קנדה באיחוד האמירויות.

על טיסת הבכורה למונטריאול פיקדו קפטן טלאל אל חמאדי (אזרח איחוד האמירויות), קפטן דיוויד רני (קנדי), הקצין הראשון עומר אלחמאדי (אזרח איחוד האמירויות) והקצין הראשון וליקו וליוביץ' (קנדי).

אמירייטס תפעיל בקו למונטריאול את מטוס הבואינג 777-300ER בעל שלוש המחלקות, הכולל שמונה סוויטות פרטיות במחלקה הראשונה, 42 מושבים במחלקת העסקים ויותר מ-300 מושבים מרווחים במחלקת התיירים.

צילום (משמאל לימין, בין הדיילות) – דוד ברוז, סגן נשיא לענייני אווירופוליטיקה ותעשייה; ראדה קרישנה פנדיי, שגריר קנדה באיחוד האמירויות; עדנאן קזים, מנהל המסחר ראשי; וסאלם עוביידאללה, סגן נשיא בכיר לתפעול מסחרי באמריקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסמונטריאולדובאי777-300ER

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: