אא

לידיעת מנויי פלאפון: ביטוח נסיעות לחו"ל חינם ל-5 ימים דרך ביטוח ישיר

פלאפון הודיעה כי לקוחותיה שירכשו חבילת חו"ל יקבלו גם 20% הנחה על שירות הגלובל-סים המוצע באתר פלאפון. מנכ"ל פלאפון: "פועלים להציע חבילות חו"ל במחירים אטרקטיביים"

צילום: פלאפון צילום: פלאפון

כשבוע לאחר הודעת חברת סלקום על שת״פ עם חברת מנורה מבטחים במסגרתו תעניק ביטוח נסיעות לחו״ל דיגיטלי ללקוחותיה, גם חברת פלאפון הודיעה היום (ג') על שיתוף פעולה עם חברת ביטוח ישיר, במסגרתו לקוחות פלאפון שירכשו חבילת חו"ל ביטוח נסיעות לחו"ל, יקבלו ביטוח חינם למשך 5 ימים.

עוד הודיעה החברה כי לקוחות ביטוח ישיר שירכשו פוליסת חו"ל יקבלו 20% הנחה על שירות הגלובל-סים המוצע באתר פלאפון. פלאפון מציעה כיום חבילות חו"ל ל-172 מדינות בעולם, כמו גם חבילות 5G לעשרות יעדים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, כאשר משך נסיעה ממוצעת לחו"ל הינה 4 ימים.

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "כמדי קיץ ישראלים רבים ינפשו מעבר לים והשילוב בין חבילות חו"ל אטרקטיביות לביטוח נסיעות הוא בשורה אדירה עבור מאות אלפי הטסים לחו"ל. אנחנו פועלים כל העת כדי להציע ללקוחותינו חבילות חו"ל במחירים אטרקטיביים ולמספר רב של יעדים ככל הניתן בכל רחבי העולם".

מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית השיווק בביטוח ישיר: ״אנו שמחים גם הפעם לתת יותר ללקוחות שלנו בפחות כסף. בזכות שיתוף הפעולה עם חברת התקשורת פלאפון, ציבור הטסים מרוויח פעמיים - גם בביטוח הנסיעה וגם בסלולר. זאת, כמובן בנוסף לחיסכון הזמן היקר של הלקוח, שעד כה נדרש לבצע שתי פניות נפרדות – לחברת הביטוח ולחברת הסלולר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: