אא

לא צריך מזגן: כמה עולה בילוי צונן ברופטופ של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים?

כשהמדינה כולה הופכת לטאבון ענקי עקב עומס חום לא הגיוני, מצאנו מקום צונן בשעות הערב: בר קיץ ברופטופ של מלון וולדורף אסטוריה שהשיק תפריט אוכל וקוקטיילים חדש. רק לא לשכוח להגיע עם עליונית

וולדורף אסטוריה. צילום: יחצ וולדורף אסטוריה. צילום: יחצ

מזג האוויר קיבל מכת חום. כזה חום שגם משרד הבריאות הזהיר הבוקר (ה') מפניו. וכשהמדינה כולה הופכת לטאבון ענקי, יש מקום מפלט אחד שאני עוד מסוגלת לחשוב עליו – ירושלים בשעות ערב.

נכון להערב, צפויות בז'רוזלם 22 מעלות והכי חשוב, בלי הלחות הטורדנית של המרכז. אבל לא על משבר האקלים רציתי לדבר אתכם, אלא על מקום בילוי מרענן, תרתי משמע, בבירה: ה-THE TERRACE, בר הקיץ ברופטופ של מלון וולדורף אסטוריה, שפתוח לקהל הרחב (לא רק לאורחי המלון) מהשעה 18:30 ועד 23:00 (בימים א'-ה').

שתבינו, בימי קיץ נורמליים, חפים משרב קיצוני, בגג הזה, שפועל רק 3 חודשים בשנה – מיוני ועד סוף אוגוסט, מדליקים תנורי חימום ומחלקים שמיכות צמר למבלים. אמיתי. ולמה אנחנו מספרים לכם על הבר הזה בקומה הרביעית של המלון? בגלל התפריט החדש בניצוחו של שף המלון, איציק מזרחי ברק.

מה בתפריט?

באירוע השקת התפריט, החוקרת הבולסת של פספורטניוז דגמה את כל המנות בתפריט. משימה לא פשוטה, אבל אחרי ביס פה, ביס שם, אנחנו יכולים לומר עם יד על הקיבה, שהאוכל כאן לא פחות ממצוין. מה בתפריט וכמה זה עולה?

סלט עלי חסה פריכים עם פלחי תפוז, שקדים, ענבים, ויניגרט הדרים – 55 שקל. סלט עדשים ירוקות חם – ירוקות שורש, קולורבי צלוי – 65 שקל. פרחי כרובית בטמפורה – לאבנה שקדים – 55 שקל. סביח בפיתה – חציל מטוגן, עמבה, טחינה, ביצה קשה, מלפפון, עגבניה – 55 שקל. סלט עדשים ירוקות חם – ירקות שורש, קולורבי צלוי – 65 שקל. קובנייה דג ים – בורגול, עשבי תיבול, לימון כבוש – 55 שקל. סיגר דג ים – עשבי תיבול, גספצ'ו חריף – 55 שקל. פולנטה אפויה - פטריות שמפניון, בשר עגל מפורק ברוטב דמי גלאס – 65 שקל.

צילום: ספיר פרץצילום: ספיר פרץ

צילום: יחצ וולדורף אסטוריהצילום: יחצ וולדורף אסטוריה

עוד בתפריט המצוין, קובנייה דג ים – בורגול, עשבי תיבול ולימון כבוש - 55 שקל. פילה דניס על הפלאנצ'ה - בורגול, הרבה ירוקים וארטישוק ירושלמי – 75 שקל. מעורב ירושלמי – מוקפץ על הפלנצ'ה מוגש עם קריספי לאפה וחמוצים – 65 שקל. מסחאן פרגית במרינדה - טנדורי מסאלה, קריספי לאפה, בצל וסומק – 75 שקל. קישוא ובצל במילוי עגל ואורז – 65 שקל. פולנטה אפויה - פטריות שמפניון, בשר עגל מפורק ברוטב דמי גלאס – 65 שקל. קבב בקר - אריסה, טחינה, ירקות צלויים ולימון כבוש – 75 שקל. סטייק אנטריקוט - פרוס דק על הפלאנצ'ה, איולי שום ותפוח אדמה קריספי – 95 שקל. צלעות בייבי טלה על הגריל - בצל במילוי בשר טלה ובורגול – 105 שקל.

צילום: ספיר פרץצילום: ספיר פרץ

צילום: ספיר פרץצילום: ספיר פרץ

בגזרת הקינוחים יש שתי אופציות חביבות: בסבוסה – עוגת סולת עם סילאן ופיסטוקים קלויים – 50 שקל או, בראוניז שוקולד – 50 שקל.

בסבוסה. צילום: ספיר פרץבסבוסה. צילום: ספיר פרץ

קוקטיילים

ירושלים של זהב – הוואנה קלאב 7 שנים, סירופ מייפל, אנגוסטורה ביטרס וקינמון מעושן - 95 שקל. צ'אי אולד פאשנד - בורבון ת'ינקרס, סירופ צ'אי-מייפל, סירופ שקדים וביטר אנגוסטורה – 95 שקל. סאוור - אמרטו דיסארונו, צ'רי הירינג, מחית דובדבנים ומיץ לימון – 55 שקל. מיול אוכמניות – וודקה ת'ינקרס, סירופ אוכמניות, מיץ לימון וג'ינג'ר ביר - 65 שקל. ג'ינג'ר פיבר- וודקה טינקרס, סיידר תפוחים, סירופ אגוזי לוז, סירופ אפרסקים, מיץ לימון וג'ינג'ר טרי – 70 שקל.

לסיכום, מהר לפני שייסגר (ב-30 באוגוסט).

וולדורף אסטוריה ירושלים. צילום: יחצוולדורף אסטוריה ירושלים. צילום: יחצ

הכותבת הייתה אורחת וולדורף אסטוריה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושליםוולדורף אסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: