אא

מבחוץ 777, מבפנים 787: אל על השלימה הסבת טריפל 7 ראשון לחוויית דרימליינר. כך זה נראה

וזה אומר, שהקבינה של ה-777, המטוס הגדול בצי של אל על, עברה מתיחת פנים והתווספה לה מח' פרימיום אקונומי וגם הביזנס חודשה ומציעה יותר פיצ'רים מהדרימליינר החדיש בצי. אבל, ההפתעה הגדולה נמצאת דווקא במח' תיירים

777 של אל על. צילום: דוברות אל על 777 של אל על. צילום: דוברות אל על

אל על השלימה שיפוץ של מטוס בואינג 777 ראשון לחוויית דרימליינר. וזה אומר, שהקבינה של המטוס הגדול ביותר בצי של אל, על עם 313 מושבים ב-3 מחלקות שירות (ביזנס, פרימיום ותיירים), עברה מתיחת פנים ודומה כעת לקבינה של הבואינג 787, מטוס הדרימליינר החדיש. על דבר הסבת קבינת ה-777 של אל על לקבינת דרמינלייר, פורסם בפספורטניוז לראשונה.

המטוס המוסב, הנושא את שם העיר שדרות, צפוי להתחיל לפעול כבר באוגוסט הקרוב למגוון יעדים בהם פריז, לונדון, בנגקוק, פוקט ועוד.

מבחוץ 777 ומבפנים 787. צילום: ספיר פרץמבחוץ 777 ומבפנים 787. צילום: ספיר פרץ

באירוע חשיפה שקיימה היום (א') לעיתונאים, דיווחה החברה כי השיפוץ המקיף, שארך כחמישה חודשים, נעשה בצמוד עם יצרנית המטוס בואינג, ועם חברות מובילות עולמיות בתחום. תהליך השיפוץ, התבצע על רקע התכנית האסטרטגית של החברה להרחיב ולהצעיר את צי המטוסים שלה, על מנת להמשיך ולתת מענה לביקושים תוך שיפור חווית הלקוחות במספר אספקטים.

באל על מדגישים כי החידוש המשמעותי ביותר הוא במחלקת התיירים, הכוללת מושבים ארגונומיים מדגם מסוג SLIM, המאפשר מרווח אישי גדול יותר לנוסעים באזור הרגליים. המושבים במחלקה, בתצורה של 3-4-3, מצוידים גם בכרית ראש מתכווננת הניתנת להתאמה אישית וכן, מסכי מולטימדיה גדולים יותר מאלה שהיו במטוס ה-777. יש גם שקעיUSB type C שיאפשרו טעינה מהירה לכלל המכשירים.

מחלקת תיירים משודרגת. צילום: דוברות אל עלמחלקת תיירים משודרגת. צילום: דוברות אל על

ההפתעה הגדולה: מושבים זוגיים בסוף מחלקת התיירים. צילום: ספיר פרץההפתעה הגדולה: מושבים זוגיים בסוף מחלקת התיירים. צילום: ספיר פרץ

מסכים משודרגים גם בתיירים. צילום: דוברות אל עלמסכים משודרגים גם בתיירים. צילום: דוברות אל על

חידוש נוסף, למטוס התווספה לראשונה מחלקת פרימיום שלא הייתה בכלל ב-777 ומחלקת העסקים עברה אף היא מתיחת פנים ומציעה גם פיצ'רים שלא קיימים בדרימליינר. למשל, מסך מפריד בין שני מושבים, מושב מרווח יותר בכ-5% לעומת בביזנס של ה-787 ועוד.

ביזנס משודרגת עם יותר פיצ'רים מהביזנס של הדרמיליינר. צילום: דוברות אל עלביזנס משודרגת עם יותר פיצ'רים מהביזנס של הדרמיליינר. צילום: דוברות אל על

זאת ועוד, גם מערכת הבידור במטוס עברה אף היא שדרוג למערכת הבידור המתקדמת שבמטוסי הדרימליינר, וכוללת מסך מגע אישי גדול בטכנולוגית HD עם מגוון תכנים - סרטים וסדרות ישראליות וזרות, אלבומי מוזיקה, ספרי שמע ומשחקים ומערכת WIFI בכפוף לזמינות לווינית.

סמנכ"ל התחזוקה וההנדסה באל על, שלומי קרקו: "אנו גאים להשיק את מטוס ה-777 בתצורתו החדשה והמשודרגת, כחלק מהתוכנית האסטרטגית להרחבת ולחידוש צי המטוסים. מדובר בפרויקט דגל בחברה שמביא לידי ביטוי את מיטב היכולות ההנדסיות והטכנולוגיות שיש לנו באל על, בשיתוף חברות מובילות בשוק התעופה העולמי. התוצר הסופי המרהיב יאפשר לנו להעניק חוויית טיסה משודרגת ומתקדמת, להציע לוח טיסות גמיש והגעה ליעדים חדשים ומרגשים. אני גאה באנשינו שהביאו להישג מרשים זה. זו רק ההתחלה, נמשיך להסבת מטוסים נוספים בצי".

שלומי קרקו. צילום: ספיר פרץשלומי קרקו. צילום: ספיר פרץ

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שהוזמן לחנוך את המטוס הקרוי על שמה של שדרות: "כיף לראות שבזמן ששדרות גדלה וממריאה קדימה, גם חברת אל על ממריאה עם מטוס הנושא את שמה של העיר שדרות. התרשמתי מאוד מהמטוס החדיש והמשודרג, מכמות המקומות שהתווספה, מהנוחות ומהדאגה לדיילים, לדיילות ולטייסים, שעובדים שעות רבות. המשיכו להמריא למרחקים כפי ששדרות ממריאה".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי. צילום: ספיר פרץראש עיריית שדרות, אלון דוידי. צילום: ספיר פרץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלבואינג787 דרימליינר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: