אא

רודוס בלהבות-אלפים נמלטו מהאי: צפו בתמונות ובסרטון ממוקד האש

הדרמה באי היווני נמשכת והיום הושגה שליטה על האש בזכות צוותי הסיוע הבינלאומיים שהצטרפו למאמצי הכיבוי. בעל חברת תיירות מקומית לפספורטניוז: ״המצב קשה והחום הכבד שמגיע לכ-40 מעלות מקשה על הסיוע״. צפו בתמונות ובסרטון ממוקד האש

צילום:פספורטניוז צילום:פספורטניוז

הושגה שליטה על מוקדי האש באי היווני רודוס.  כזכור,  בימים האחרונים גל שריפות פקד את האי היווני המונה כ-120 אלף תושבים, וגרם לאלפי תיירים לנטוש את האי המתוייר, ביניהם מאות ישראלים שבחרו לעזוב את רודוס מיידית.

ישראלים שנפשו בימים האחרונים במקום ונמלטו סיפרו לפספורטניוז: ״שדה התעופה הפך למעין מרכז קליטה, מאות אנשים ישנים על הרצפה״. מעדות נוספת נמסר כי: ״אנשים רבים ברחובות, בחלקים מהאי אין חשמל, ומזג האוויר חם מאוד. אנשים בורחים מהאש מחשש פן תתפשט.״

בשיחה שקיימנו היום עם אלכס איש עסקים מרודוס, הוא סיפר כי הושגה לעת עתה שליטה על השריפות גם הודות לצוותי הכיבוי הבינלאומיים שהגיעו לסייע ממספר מדינות וביניהם גם מישראל. אלכס הוסיף וציין כי למרות זאת, החשש כי בשל החום הכבד שמגיע לכ-40 מעלות והרוחות העזות, המצב יכול להשתנות.

בנתיים מרבית טיסות הנוסעים מגרמניה לרודוס של חברת TUI הופסקו ל-5 ימים, עם זאת חלק מהמטוסים מגיעים ריקים כדי לאסוף נוסעים שביקשו לעזוב את האי. מרבית התיירים אשר פונו הם כאלו שבילו במלונות באזור קיוטרי דוגמת מלון Princes Sun היוקרתי. למרות האש והמצב הלא פשוט באי, באיזורים אחרים ברודוס, מדווח על מלונות בתפוסה מלאה ועשרות אלפי תיירים שממשיכים לגדוש את אחד האיים המתויירים ביוון. שטחו של האי רודוס הוא כ-1414 קמ"ר. האי ה-4 בגודלו ביוון אחרי: כרתים, אויה ולסבוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: