אא

נדחה ערערו של מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת נגד התאחדות סוכני הנסיעות

ביה"ד הארצי לעבודה דחה את הערעור שהגיש יוסי פתאל נגד התאחדות סוכני הנסיעות והמנכ"לית לשעבר, חני סובול, וחייב אותו, פעם נוספת, ב-10 אלפים שקלים הוצאות משפט

יוסי פתאל. מנכל לשכת מארגני תיירות נכנסת יוסי פתאל. מנכל לשכת מארגני תיירות נכנסת

בית הדין הארצי לעבודה דחה גם את הערעור שהגיש יוסי פתאל, מנכ״ל לשכת מארגני תיירות נכנסת בתביעתו נגד התאחדות משרדי הנסיעות והמנכ״לית לשעבר, חני סובול.

בית הדין חייב את פתאל בהוצאות בסך של כ-10,000 שקל. זאת לאחר, שלפני כן, בית הדין האזורי לעבודה כבר דחה את התביעה של פתאל וחייב אותו אז בתשלום הוצאות בסך של כ-15,000 שקל.

פתאל טען בתביעתו שנדחתה על הסף, כי ההתאחדות וסובול חדרו שלא כדין לתכתובת דואר אלקטרוני פרטית שנשלחה לתיבת הדוא״ל ששימשה אותו כמנכ״ל ההתאחדות, ואשר לא נסגרה על ידה עם עזיבתו. פתאל טען כי ההתאחדות וסובול עשו בתכתובת הפרטית שימוש העולה לכדי האזנת סתר תוך פגיעה קשה בפרטיותו.

בהתאחדות וסובול טענו כי הטענות של פתאל הן טענות שווא שתכליתן לפגוע בהתאחדות, שעה שפתאל משמש מאז עזיבתו את ההתאחדות כמנכ״ל של גוף מתחרה.

בית הדין הארצי לעבודה כתב בין השאר בהחלטתו כי פסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה ״מפורט ומועגן היטב בראיות ולא מצאנו כי מתקיים טעם חריג המצדיק את התערבותנו בקביעותיו העובדתיות המבוססות היטב בחומר הראיות״.

עוד כותבים בבית הדין הארצי לעבודה, ״אנו מתקשים לקבל את טענות המערער כי המשיבות הפרו את חוק לשון הרע. המערער לא הוכיח כי בנסיבות שהתבררו בהליך זה המשיבות הפרו את פרטיותו או את חובת תום הלב והנאמנות כלפיו״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראליוסי פתאלחני סובול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: