תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

קבוצת אמסלם טורס נכנסת לתחום טיולי הקרוואנים ברחבי העולם

הקבוצה מרחיבה את פעילותה ותעניק מעטפת כוללת של שירותים לטיסות, השכרת קרוואנים, תכנון מסלולים, ביטוחים וטיפול בחניונים מסודרים

צילום: אסף שיף צילום: אסף שיף

קבוצת אמסלם טורס מרחיבה את פעילותה ונכנסת לענף השכרת הקרוואנים העולמי. במהלך השנה הקבוצה הקימה מחלקה ייעודית, שהתבססה בענף בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד.

אמסלם טורס תספק מענה כולל להשכרת קרוואנים, תכנון מסלולים, הזמנת טיסות, ביטוחים ואף הזמנת מקום בחניונים. בנוסף, תכנון הטיול יתבצע בהתאם לתקציב המשפחתי הרלוונטי, עם זמינות 24/7 למענה אחרי שעות העבודה לביצוע שינויים ולסיוע.

צי הקרוואנים שהקבוצה מציעה כולל קרוואנים בגדלים שונים, החל מקטנים וקומפקטיים המותאמים לזוגות, קרוואנים למשפחות מרובות ילדים, וקרוואנים מונגשים המתאימים לבעלי מגבלות פיזיות. טיול קרוואנים מהווה פתרון גם למגזר הדתי, בגלל שניתן להכשיר את המטבח של הקרוואן ולבשל בו לאורך כל הטיול.

צילום: אסף שיףצילום: אסף שיף

שוק הקרוואנים העולמי מגלגל מדי שנה כמיליארד דולר, והוא פופולארי במיוחד באירופה, ארצות הברית וקנדה, ניו זילנד ובאוסטרליה. במדינות אלו מושקעים משאבים רבים בפיתוח תשתיות תומכות, בדגש על חניונים המיועדים לקרוואנים - המאפשרים חיבורים לחשמל, מים וביוב ומתקני נופש שונים להנאת המטיילים.

לדברי הקבוצה, מדי שנה טסים כ-15 אלף ישראלים לטיולי קרוואנים. בארצות הברית וקנדה ממוצע הטיולים הוא 18 יום, בעוד שבאירופה הוא כ-10 ימים. הפער באורך הטיולים נובע בשל יוקר הטיסות, וגם בגלל המרחקים העצומים בארצות הברית וקנדה, המחייבים שהות ממושכת יותר.

עלות השכרת קרוואן דרך הקבוצה מושפעת מגודלו ומעונות התיירות בכל מדינה, ומתחילה מ-99 אירו באירופה ליממה, ו-100 דולר ליממה בארה"ב וקנדה.

אמסלם טורס היא קבוצת תיירות ופנאי גלובלית, ובנוסף לפעילותה בשוק הישראלי, היא מפעילה שלוחות בערים מרכזיות ברחבי העולם.

יעקב אמסלם, מנכל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס. צילום: יחציעקב אמסלם, מנכל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס. צילום: יחצ

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מציין "כחלק מהתרחבותה המתמדת של הקבוצה לתחומים משלימים, זיהינו צורך גובר ועניין רב בטיולי קרוואנים בקרב קהלים שונים. בעולם ענף זה מפותח ונפוץ מאוד. בקרב המטייל הישראלי המחפש לשלב בין טיול בחיק הטבע תוך שילוב חוויה יוצאת דופן תוך שהוא גורר את חדר המלון שלו אחריו ושומר על תנאים נוחים ושירותים הולמים לכל אורכו של הטיול. אנו מבטיחים אטרקציה מרתקת".

אסף שיף, מנהל מחלקת השכרת הקרוואנים בקבוצת אמסלם טורס, הוסיף "רמת האבזור של הקרוואנים כיום היא מאוד גבוהה ומספקת מענה לכל צורך, כך שקהלים חדשים הצטרפו לטרנד הקרוואנים הגובר. כאחד שבוחר שוב ושוב בסוג טיול זה לטיול משפחתי, בהחלט קיים ערך מוסף המתבסס על היכולת לחנות כמעט בכל לוקיישן וליהנות מנוף עוצר נשימה למשך מספר שעות, או ימים ללא צורך באריזות ובמעבר בין מלון למלון. המטיילים בדרך זו נהנים מזמן איכות ומגיבוש משפחתי וחברתי ייחודי וזהו בין השאר סוד הקסם של הטיול".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמסלם תיירותרכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: